Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، شهرام علی‌محمدی  روز سه شنبه به خبرنگاران افزود: استان البرز به لحاظ موقعیت جغرافیایی با بسیاری از  استان‌ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه ویژگی‌هایی مانند اتصال به پایتخت می‌تواند هم به عنوان فرصت و هم تهدید مطرح باشد،‌ اظهار داشت:  این فرصت  می‌تواند محلی برای استراحت و گذران اوقات فراغت گردشگران در این مسیر توریستی گردشگری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون گردشگری البرز افزود: اکنون با توجه به ایجاد محور مواصلاتی تهران- شمال برای تردد مسافران، جاده کرج-کندوان که در حوزه استان البرز است تقریبا به جاده گردشگری تبدیل شده و با وجود روستاهای هدف گردشگری ظرفیت بالایی در بوم‌گردی دارد.
علی‌محمدی با اشاره به اینکه این جاده ازحالت ترانزیت خارج شده و به عنوان یک جاده گردشگری قلمداد می‌شود، اظهار داشت: اکنون باید به دنبال ایجاد زیرساخت‌های گردشگری  برای این جاده که مسافرپذیر شده و از لحاظ توریستی بیشتر مورد توجه قرار دارد، باشیم.
وی خاطرنشان کرد: که متناسب با نوع گردشگران البرز که بیشتر مایل به دیدن جاذبه‌های طبیعی و تفریحی هستند نیاز است تا اقامتگاه‌هایی ساخته شود که گردشگران بتوانند با هزینه مناسب‌تر به اقامت در استان بپردازند.

برچسب‌ها البرز میراث فرهنگی بوم گردی جاده چالوس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز میراث فرهنگی بوم گردی البرز میراث فرهنگی بوم گردی جاده چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در نشست با هیئتی از سرمایه گذاران، تجار، فعالان اقتصادی و گردشگری ترکیه گفت: کیش با داشتن شرایط آب وهوایی می‌تواند در فصول سرد ترکیه میزبان گردشگران این کشور باشد.

وی، گفت: با توجه به تفاوت آب وهوایی، دوکشور می‌توانند نقش مکمل درگردشگری وتبادل گردشگر ایفا کنند.

رحیم سرهنگی گفت: یکی از ظرفیت‌های کیش موقعیت ارتباطی با ۸ کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و این شرایط، کیش را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با استقبال از برقراری روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری با ترکیه، گفت: در شرایطی که کشور‌ها درتلاش هستند به قطب‌های تجاری تبدیل شوند ایجاد منافع مشترک می‌تواند کیش وترکیه را به قطب تجاری تبدیل کند.

نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران ترکیه نیز در این نشست با تقدیر از میزبانی کیش، به مزیت‌های اقتصادی کیش اشاره کردند و درخصوص اجرای فعالیت‌های تولیدی، برگزاری رویداد‌ها وجشنواره‌ها و ایجاد نمایشگاهی از نشان‌های کشور ترکیه اعلام آمادگی کردند.

چند تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه‌گذاران ترکیه با هدف توسعه‌ی همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری امضا شد.

دیگر خبرها

  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • آبشار کیگا کجاست ؟ چگونه به آنجا برویم ؟
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟