Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان وزارت بهداشت در نامه‌ای به دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی این وزارتخانه خواستار افزایش طول دوره کارورزی بخش اورژانس پزشکی عمومی به دلیل عدم استقبال و کمبود شدید متخصص در این رشته تخصصی شد.

در نامه معاون درمان وزارت بهداشت آمده است:

"با توجه به محدودیت‌های شدید حضور متخصصین طب اورژانس در مراکز اورژانس بیمارستان ها به دلیل کم شدن فارغ التحصیلان این رشته تخصصی در سراسر کشور و لزوم فعالیت بیشتر همکاران پزشک عمومی برای ارائه خدمات بهینه درمانی اورژانسی در کلیه سطوح ارائه خدمات مراکز جامع سلامت و بیمارستان‌ها توسط آن ها، خواهشمند است با توجه به حساسیت‌های موضوع و به منظور تقویت مهارت‌های درمانی و مدیریت بیماران اورژانسی، دستور فرمایید در کوریکولوم آموزشی پزشک عمومی، زمان دوره کارورزی در بخش اورژانس حداقل به مدت دو ماه در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت اورژانس پزشک عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است