Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: ظرفیت چشمگیر گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله بازسازی‌های پس از حوادث طبیعی اثبات شده است، لذا با استفاده از حضور داوطلبانه آن‌ها در اجرای پروژه‌های شهرستان بایستی از حداقل اعتبارات، حداکثر بهره‌وری را به ثمر برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجتبی ذاکریان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شمیرانات اظهار کرد: در حال حاضر اعتبارات در سطح استان تصویب، در شهرستان ها تقسیم و در نهایت به اجرای بخشی از کار و ارائه گزارش ختم می‌شود اما کمیته برنامه‌ریزی باید در جایگاه حقیقی خود قرار بگیرد، چرا که همه‌چیز محدود به اعتبار و بودجه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: باید در این جلسات در خصوص چگونگی احصای مسائل و مشکلات، تدوین برنامه برای تحقق سند توسعه شهرستان که انرژی، سرمایه و توان مدیریتی برای تهیه آن صرف شده است، و بهرمندی از ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی، موقعیت‌های منحصربفرد و افزایش تعاملات بین دستگاهی گفت‌و‌گو و تبادل نظر شود. 

نماینده عالی دولت در شمیرانات خاطرنشان کرد: ۷۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به شهرستان در برابر حجم مسائل و مشکلات اصلاً مبلغ قابل توجهی نیست. لذا علاوه بر این‌که می‌طلبد مدیران شهرستانی با مسئولان بالادستی دستگاه خود ارتباط داشته باشند‌، آن‌ها را در خصوص ضرورت و اهمیت پروژه‌ها توجیه کنند و برای تخصیص حداکثری اعتبارات پیگیری مستمر داشته باشند، تا در میزان تخصیص اعتبارات نسبت به گذشته رشد داشته باشیم، اقدامات دیگری نیز انجام دهیم. 

ذاکریان ضمن بیان این‌که با اتکا به اعتبارات اینچنینی نمی‌توان اتفاقات بزرگی را رقم زد و همت مضاعفی نیاز است گفت: بایستی از ظرفیت‌های موجود در شهرستان از جمله خیران و مدیرانی که تردد دارند طبق ضوابط و در چارچوب قانون استفاده کنیم و بتوانیم برنامه‌های مناسبی را جهت مساعدت آن‌ها ارائه دهیم. 

وی ضمن بیان این‌که شمیرانات علیرغم تصور موجود، دارای مناطق محرومی‌‌ست که ساکنان نیازمندی دارد بر تمرکز جدی مسئولان نسبت به رسیدگی به متاطق کمتر توسعه یافته تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شمیرانات گروههای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان بر لزوم ارائه کار جهادی برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، عصر امروز، در دیدار با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار گفت: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رؤیت هستند و ما برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

او از ایثارگران به‌عنوان میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران یاد‌ و بیان کرد: با مهربانی مردم به‌ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: ما با وجود هجمه‌های مختلف دشمنان ایستاده‌ایم و ما با وجود همه این مشکلات توانسته‌ایم رو به جلو حرکت کنیم.

شفقت گفت: ما تمام تلاش خو را را به‌کار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولان باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود.

او  با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه تصریح کرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد