Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار حذف عوارض بر صادرات محصولات کشاورزی شد.

به گزارش ایران اکونومیست، محمد جواد عسکری نماینده داراب و زرین دشت در جلسه روز سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت خواستار اجرای دقیق و درست قانون عدالت آموزشی شد و گفت: باید چه سریعتر نسبت به اجرای این قانون اقدام شود تا متخصصان مشمول سهمیه مناطق محروم به جای اشغال پست های مدیریتی در مراکز استانها به محل خدمت خود در مناطق محروم کشور اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در تذکری به وزیر نفت در خصوص تامین سوخت موتورهای دیزل بخش کشاورزی اظهار کرد: با توجه به جلسه که در کمیسیون با حضور وزیر نفت رئیس ستاد مبارزه با قاچاق و وزیر جهاد کشاورزی داشتیم مقرر شد وزیر نفت نسبت به تامین سوخت موتورهای دیزل در حوزه بخش کشاورزی اقدام نماید.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در ادامه در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه بر لزوم پرداخت کامل پول گندمکاران از سوی سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد.

عسکری در تذکر دیگری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار حذف عوارض بر صادرات محصولات کشاورزی شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، جهاد کشاورزی ، محمد جواد عسکری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جهاد کشاورزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کار‌های جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی