Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازدید حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای که با حضور فرمانده کل ارتش انجام شد، بخش‌هایی از آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل قدرت پهپادی، اشراف اطلاعاتی، خودکفایی، آمادگی‌های عملیاتی و حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های زمینی، هوایی، دریایی و آب‌های بین‌المللی به صورت ویدیو کنفرانسی از نقاط مختلف کشور و کلیپ مستند به رئیس قوه قضائیه ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنانی با خیر مقدم به رئیس قوه قضاییه، مهمترین راهبرد‌های ارتش در ارتقای اقتدار ملی را تشریح کرد.

همچنین امیر سرتیپ حسین ولیوند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گزارشی از مهمترین فعالیت‌های نقش‌آفرین و تعیین کننده این دانشگاه در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن و رفع نیاز‌های آموزشی ارتش و  نیرو‌های مسلح را متناسب با تهدیدات روز ارائه کرد.

در این برنامه، فرماندهان نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش بصورت ویدیو کنفرانس و برخط، بخشی از اقدامات راهبردی، عملیاتی، خودکفایی و آموزشی را ارائه کردند.

بازدید از مرکز بازی جنگ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و همچنین حضور در کلاس‌های درس این دانشگاه از دیگر برنامه‌های حجت الاسلام اژه‌ای در ارتش بود.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در ابتدای ورود به دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

فرزندان شهید سرهنگ ابوالفضل محقق نژاد، از شهدای مدافع سلامت ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با ذکر دلنوشته‌ای به حجت‌الاسلام اژه‌ای خوشامد گفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه محسنی اژه ای دافوس ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام رئیس قوه اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • توصیه رئیس قوه قضائیه به قضات در هرمزگان
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)