Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «هادی ساعی» روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان در خصوص ناراحتی «مینو مداح» سرمربی تیم تکواندوی زنان، اظهار داشت: مداح در حال حاضر ناراحتی ندارد. صادقانه می‌گویم که انتخاب بهترین مربی پروسه داشت. استاد «کانگ» مشاور ما است و در مسابقات آسیایی کره‌جنوبی از او سوال کردند چه کسی را انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همه مسائل را در نظر می‌گیرد و فردی احساساتی است و دیده بود که تیم پسران ناراحت هستند. بعد هم از من پرسیدند و گفتم پیشنهاد خوبی است.

وی افزود: جایگاه و زحمت مداح با این موارد به خطر نمی‌افتد. من با مداح صحبت کردم. ما یک تیم هستیم و دختر و پسر نداریم گاهی صلاح هست که در تیم اتفاقاتی رخ دهد. مداح را مانند خواهرم می‌دانم؛ از نظر اخلاقی و فنی او را قبول داریم و از او حمایت می‌کنم خیلی از جاها حق او ضایع شد و اینجا هم حق او بود که بهترین باشد.

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: صلاح این بود که آن لحظه انجام دادیم و خانم مداح هم پذیرفت و خدا را شکر هیچ مشکلی نداریم. او همکاری خودش را با ما ادامه می‌دهد. در تکواندو و تیم‌های ملی ارتباط آنقدر خوب و نزدیک است که همه مسائل را درک می کنند. همین اتفاق هم باعث شد که تیم، قهرمان آسیا شود و خانم مداح هم این مسئله را درک می کند. با هم صحبت کردیم مشکلی نیست و به کارش ادامه می‌دهد.

او ادامه داد: کار در بازی‌های کشورهای اسلامی بسیار سخت و رقابت در این بازی‌ها سنگین است. ازبکستان که قهرمان آسیا شد در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور دارد. جمهوری آذربایجان و ترکیه هم هستند و ستاره‌هایی هم از آفریقا حضور دارند و به نظرم رقابت‌های تکواندوی بازی‌های کشورهای اسلامی نزدیک به مسابقات قهرمانی جهان است.  

ساعی در مورد اینکه گفته شد ممکن است بیژن مقانلو بعد از قهرمانی آسیا برکنار شود و یوسف کرمی جایگزین شود، گفت: یوسف کرمی قرار بود در کنار ما باشد اما قراردادش با پاکستان نهایی شد. خوشحالیم که مربیان ما به سطحی رسیده‌اند که از آنها در کشورهای دیگر استفاده می‌شود. باید به مقانلو زمان داد، تیم او جوان است و بچه‌ها کم تجربه هستند. یک ظرف گنجایش مشخصی دارد و تکواندوکاران حتی گاهی بیشتر از توان خود ظاهر شدند.

وی گفت: به این تیم جوان امیدوارم و اگر به این کادر جوان و بازیکنان فرصت داده شود، نتایج خوبی کسب می‌شود. همچنین قوانین نیز ۲۰ روز قبل از مسابقات آسیایی عوض شده بود که ما حتی در لیگ هم آنها را تجربه نکرده بودیم و این مقداری سخت بود.

وی در خصوص سرمربی تیم امید در بازی‌های کشورهای اسلامی، عنوان کرد: علی‌محمد بسحاق هدایت تیم تکواندوی امید را در بازی‌های کشورهای اسلامی برعهده دارد.

برچسب‌ها یوسف کرمی هادی ساعی مسابقات قهرمانی آسیا مینو مداح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یوسف کرمی هادی ساعی مسابقات قهرمانی آسیا یوسف کرمی هادی ساعی مسابقات قهرمانی آسیا مینو مداح بازی های کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد

روزنامه اعتماد با شیما قوشه، وکیل دادگستری و فعال حقوق زنان گفتگو کرده است. بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید: 

خیلی از زنان که تحت خشونت قرار گرفته‌اند، می‌دانند که شرایط شکایت کردن برای آنها روی کاغذ فراهم است، اما با چند بررسی ساده متوجه می‌شوند که اثبات این خشونت، کار دشواری است و به‌طور ویژه حمایتی از آنها به عنوان زن نمی‌شود و قرار است در روندی فرسایشی قرار بگیرند.

در ادامه دچار این نگرانی می‌شوند که در صورت ناتوانی در اثبات قانونی، ممکن است شرایط زندگی با همسرشان سخت‌تر شده و همان امنیت جسمی و روانی حداقلی هم از آنها گرفته شود؛ بنابراین با آگاهی از قانون و اختیارات‌شان، ترجیح می‌دهند که پیگیر شکایت و مطالبه‌گری نباشند.

بزرگ‌ترین مساله سکوت زنان در خشونت خانگی، ناتوانی از اثبات خشونت است و وقتی نتوانند اثبات کنند، ممکن است با بحران‌های بیشتری مواجه شوند یا حتی خشونت از طرف مرد آزارگر چند برابر شود. این موضوع هم ناشی از نبود قانون حمایتی خاص درمورد خشونت خانگی است، درواقع مکانیزم‌های حمایتی ویژه از زنان در این موارد وجود ندارد.

tags # زنان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • حکومت افغانستان فراگیر است
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»