Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اسماعیل عجم، مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: این جشن به شکرانه سلامت مردم ایران و به پاس زحمات خالصانه کادر نظام سلامت، خصوصا دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی نظام آموزش پزشکی که به مدت دو سال در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار داشتند و به دنبال کاهش میزان شیوع و فوت بیماران مبتلا به کرونا در طول ماه‌های گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بر آن شدیم تا با برگزاری اردوی زیارتی و سیاحتی، شرایطی را برای سپاسگزاری از دانشجویان در پایان مدت تحصیل خود و خلق یک خاطره معنوی و دوست داشتنی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی در جوار مضجع شریف علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) فراهم کنیم.

عجم با بیان این‌که برگزاری این جشن به نوعی تشکر و قدردانی از زحمات دانشجویانی است که در طول این دو سال با به خطر انداختن جان خود در مسیر پیشگیری و درمان بیماری کرونا خدمت کردند، گفت: جشن فارغ‌التحصیلی از به یادماندنی‌ترین اتفاقات دوران تحصیل هر دانشجویی به شمار می‌رود. بر این اساس معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بر آن شده است تا برای اولین بار جشن فارغ‌التحصیلی را برای حدود ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های علوم پزشکی منتخب در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار کند.

او گفت: جشنی که عهدی تازه را با امام هشتم (ع) امام مهربانی‌ها در آستانه ورود به عرصه درمان برقرار خواهد کرد و آغاز این فصل جدید از زندگی دانشجویان همواره دارای اهمیتی دوچندان است.

به گفته وی ۳۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های تهران و اطراف تهران و ۴۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های مشهد و اطراف مشهد در این جشن بزرگ حضور خواهند داشت. این جشن با حضور تولیت آستان مقدس رضوی، وزیر بهداشت، معاونان و مدیران ستادی، اساتید، پیشکسوتان، بزرگان و برخی روسای دانشگاه‌ها در صحن مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم دانشجویان شرکت کننده در این جشن همراه با امید و معنویت، آغازی بسیار خوب و خوش برای ورود به عرصه سلامت داشته باشند.. از جمله برنامه‌های این جشن قرائت سوگندنامه، ارائه سرود دسته جمعی و سخنرانی خواهد بود. البته این دانشجویان نایب الزیاره بقیه مشتاقان و همکاران خود در حرم مطهر رضوی خواهند بود.

جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) در ایام دهه امامت و عید غدیر برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن فارغ التحصیلی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • (ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا
  • فیلم| حمایت از فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان
  • حمایت از فلسطین این بار در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان | ویدئو
  • فیلم| پرچم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آمریکایی
  • پرچم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آمریکا + فیلم