Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۲۱ عضو مجمع انتخاباتی هیات کاراته چهارمحال‌ و بختیاری در نشست روز سه‌شنبه خود در سالن المپیک اداره کل ورزش‌ و جوانان استان با به صندوق انداختن ۲۰ رای موافق، زهرا مردانی را در جایگاه ریاست این هیات ابقا کردند.

در این دوره از مجمع انتخاباتی که با حضور یک نامزد برگزار شد، یک رای ماخوذه نیز باطل اعلام شد تا مردانی بدون هیچ مخالفتی از سوی اعضای  مجمع، کار خود را در راس امور هیات کاراته، برای چهار سال دیگر ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعضای مجمع به پیشنهاد رییس‌ هیات برای حضور بازعلی‌ روغنی، نسیم معتمدی و حمید عابدی ترتیب در جایگاه نایب‌رییس‌، خزانه‌دار و کارشناس‌ خبره‌ رای موافق دادند و شهرام امیدوار و کیامرث‌ نصیری‌ را نیز به عنوان عضو هیات رئیسه هیات کاراته منصوب کردند.

به گزارش ایرنا، در این دوره از انتخابات رییس‌ هیات‌ کاراته‌ چهارمحال‌ و بختیاری، نماینده‌ای‌ از فدراسیون مربوطه حضور نداشت و ریاست‌ مجمع با حکم سید حسن طباطبایی رییس‌ فدراسیون به حمید کریمی مدیرکل‌ ورزش‌ و جوانان تفیض شد.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری کاراته شهرکرد چهارمحال وبختیاری کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری