Web Analytics Made Easy - Statcounter

در رییس فدراسیون اسکواش در دیدار با رییس سازمان ورزش شهرداری، ایجاد کورت پرتابل اسکواش برای مدیران شهرداری و شهروندان و حمایت از گروه های سرمایه گذار در احداث مجموعه های پدل در برنامه قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، مسعود سلیمانی با همراهی نایب رییس فدراسیون در ساختمان مرکزی سازمان ورزش شهرداری پایتخت با حسین اوجاقی رییس این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از زحمات اوجاقی در احیای مجدد ورزش محلات که نیاز امروز شهروندان است، اظهار داشت: جای اسکواش را در لیست ورزش محلات تهران خالی دیدم و همین عاملی شد تا درخواست این ملاقات را داشته باشم.

وی درخواست های خود را در حین تشریح جاذبه های دو ورزش اسکواش و‌پدل و چگونگی ورود اسکواش در سبد رشته های ورزشی شهرداری که پروسه ای طولانی را در سازمان ورزش شهرداری وقت طی کرد را بیان کرد.

رییس فدراسیون اسکواش در ادامه  اظهار داشت: پذیرفتنی نیست که در قرن بیست و یکم افرادی در پایتخت وجود داشته باشند که با رشته های ورزشی پدل و اسکواش بیگانه  باشند. وی از اقدامات  جامعه اسکواش در تولید راکت ارزان و ایده اسکواش همگانی گزارشی داد و افزود: علاقمندم که اسکواش در فهرست ورزش های شهرداری، پویایی و فعالیت های مشارکتی خود را با محوریت سازمان ورزش شهرداری و شهرداری ها  از سر گیرد و در جشنواره های بزرگ از غرفه های فعال باشد.

وی گفت: هر چند سازمان ورزش شهرداری تفاهم نامه های خود را با فدراسیون های ورزشی منعقد می کند ولی مشتاقیم که پیگیری ها و اجرایی  شدن مفاد تفاهم نامه را به هیات خود در تهران بسپاریم که در یک دورنمای زمان بندی شده همه شهروندان مناطق پایتخت اسکواش و پدل را تحربه کنند و از جذابیت های آن بهره ببرند. در این ارتباط افتتاح مجموعه دیگری در مردادماه در تهران موجب مباهات ماست و بدلیل گستردگی پایتخت هنوز در تهران نیازمند زیرساخت های بیشتری هستیم.

اوجاقی با اظهار خرسندی از ملاقات صورت گرفته ضمن اعلام رسیدگی با نظر مساعد به درخواست سرمایه گذار برای ایجاد مجموعه بین المللی استاندارد با حداقل 10 زمین پدل در تهران و احیای تفاهم نامه قبلی با فدراسیون اسکواش که توسط خسروی مسول امور فدراسیون ها پیگیری و هدایت خواهد شد، افزود: علاقمندم در قدم نخست یک سازه پرتابل اسکواش را برای معرفی رشته و جاذبه های آن به مدیران شهرداری بصورت نمادین در اختیار داشته باشیم تا با جلب نظر شهرداران مناطق 22 گانه تهران اسکواش در لیست رشته های شهروندی قرار گیرد و عمومی سازی شود.

رییس فدراسیون کشورمان از نگاه ارزشمند رییس سازمان ورزش شهرداری اظهار خرسندی کرد که با کمترین انرژی در تکرار درخواست فدراسیون اوجاقی باقی مسیر مشارکت فدراسیون و سازمان ورزش شهرداری را در مسیر عملیاتی شدن احیای اسکواش در شهرداری تهران تسهیل نمود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری فدراسیون اسکواش رییس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای