Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@06:07:13 GMT

پرسپولیس و اسدی در پایان خط

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۰۹۹۵

پرسپولیس و اسدی در پایان خط

به گزارش ایرنا، رضا اسدی یکی از چهره‌هایی بود که در ابتدای حضورش در فوتبال ایران خیلی‌ها از او به عنوان یک پدیده یاد می‌کردند. او در نفت تهران به فوتبال ایران معرفی شد اما در سایپای علی دایی به یک چهره تبدیل شد. او حتی زمانی که سیدحسین حسینی در حال افزایش ارتقای رکورد گل نخوردن در فوتبال ایران بود، در بازی مقابل استقلال با ضربه سر دروازه او را باز کرد تا نامش بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط و فیزیک بدنی او، میزان دوندگی و جنگدنی این بازیکن در وسط زمین، قدرت شوتزنی و سرزنی، مشارکت در حمله و دفاع از جمله شاخصه‌هایی بود که باعث شد تا خیلی‌ها اسدی را به عنوان یک ستاره نوظهور در فوتبال ایران بدانند اما اینگونه نبود.

اسدی در شرایطی که تیم‌های پرسپولیس، استقلال و حتی سپاهان را به عنوان مشتری خود می‌دید در اقدامی جالب راهی تراکتور شد اما در آن تیم هم روزهای خوبی را سپری نکرد و خیلی زود از جمع پرشورها جدا شد و به لیگ اتریش رفت.

اسدی در سن پولتن تیم قعر جدولی هم روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و بعضا به یک نیمکت نشین تبدیل شد تا دوران حضور او در فوتبال اروپا خیلی کوتاه باشد.

با این حال پس از جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس و به دلیل نبودن بازیکن خوب در آن پست، مسوولان پرسپولیس اسدی را جذب کردند و حتی این بازیکن مبلغ زیادی را هم به عنوان پیش قرارداد از سرخپوشان دریافت کرد. او حتی شماره هشت را هم گرفت اما نتوانست از فرصت حضور در پرسپولیس برای ابقای خود استفاده کند و عملکرد خوبی نداشت تا به درهای خروجی نزدیک شود.

اسدی حتی در تعدادی از مسابقات نیمکت نشین بود و کارشناسان اعتقاد داشتند که عمر حضور این بازیکن در پرسپولیس کوتاه خواهد بود.

اسدی ابتدا در فهرست تمدیدی‌های پرسپولیس قرار نداشت اما در پی ناکامی باشگاه در جذب محمد خدابنده‌لو و بازگرداندن احمد نوراللهی، گل‌محمدی خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شد اما اسدی بار دیگر خواستار مبلغی هنگفت برای تمدید قرارداد شد. باشگاه هر چه تلاش کرد او را برای تمدید متقاعد کند اما این بازیکن حاضر نشد با باشگاه توافق کند تا جدایی‌اش از جمع سرخپوشان قطعی شود.

باشگاه پرسپولیس در اقدامی درست راضی نشد به خواسته‌های بازیکنی تن در دهد تا در نهایت او راهی تیم دیگری شود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس احمد نوراللهی پرسپولیس رضا اسدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس احمد نوراللهی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس احمد نوراللهی پرسپولیس رضا اسدی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی حساس و پر حاشیه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با ده‌نفره شدن پرسپولیسی‌ها همراه بود، اما از سوی هیچ‌یک از دو تیم حمله جدی را شاهد نبودیم و این موضوع موجب شد تا این دیدار با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان کد خبر 749883

دیگر خبرها

  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟