Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عطابخش در خصوص تبلیغات محیطی در لیگ برتر صحبت هایی کرد

مدیرعامل باشگاه پیکان می گوید مدارک خود را برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال تکمیل نکرده و از انتخابات جا مانده است.

به گزارش طرفداری، امیر عطابخش پس از نشست هم‌اندیشی تبلیغات محیطی میان مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری گفت:

جلسه بسیار خوبی بود و به نظرم این نشست‌ها باید مستمر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

11 مدیرعامل باشگاه در این جلسه حضور داشتند و امیدوارم نشست‌هایی درباره مسائل فنی هم برگزار شود. قرار شد کمیته‌ای هفت نفره از مدیران باشگاه‌ها، موارد را بررسی کنند تا اتفاقات خوبی در حوزه درآمدزایی رخ بدهد.

او با بیان اینکه سقف فوتبال ایران کوتاه است، تصریح کرد:

مدیران عامل باشگاه‌ها باید تعامل بیشتری با هم داشته باشند و کسی نباید تک‌روی کند. ما سال گذشته کمتر از 4.5 میلیارد تومان از تبلیغات محیطی درآمد داشتیم که اصلاً قابل پذیرش نیست. ما جام باشگاه‌های والیبال آسیا را برگزار کردیم که 10 میلیارد تومان درآمدزایی داشتیم. درست نیست که برای یک فصل تنها 4.5 میلیارد درآمد داشته باشیم. بخش زیادی از آن به حساب‌های فی‌مابین (مانند کمیته انضباطی) می‌رود.

مدیرعامل باشگاه پیکان با انتقاد از عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی بیان کرد:

حق پخش مشخص نمی‌شود و دوربین‌ها پس از اینکه از بازی‌ها فیلم می‌گیرند، (بدون پرداخت حق پخش) از ورزشگاه می‌روند. باید نشستی با واحد بازرگانی صداوسیما داشته باشیم و تکلیف موضوع مشخص شود. باید همّیّت جدی صورت بگیرد و همانطور که اپلیکیشن‌های دیگر هم سریال پخش می‌کنند، آنها مسابقات فوتبال را پخش کنند. این جلسات خروجی خوبی برای فوتبال ایران خواهد داشت.

عطابخش در واکنش به برکناری حیدر بهاروند از ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران گفت:

شب گذشته (دوشنبه) متوجه این موضوع شدم که در این جلسه در مورد آن بحث نشد. او زحمات زیادی کشید و مدیران باشگاه‌ها، بخشی از نظم سازمان لیگ را به‌خاطر بهاروند می‌دانستند. در این نشست بخشی از مسائل اقتصادی نشد. ماجدی درباره موضوعات اقتصادی صحبت کرد و خودش جلسات کمیته هفت نفره را پیگیری می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران باشگاه‌ها درباره بازیکن دادن به تیم ملی هم صحبت کردند یا خیر، خاطرنشان کرد:

خیر. امروز فقط بحث اقتصادی بود که مدیران موافق بودند جلسات درباره مسائل بعدی بیشتر شود. چون تیم ملی از دل لیگ برتر درمی‌آید.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اظهارات سردار آزمون و حاشیه‌های درون تیم ملی ایران عنوان کرد:

امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد تا دود این مسائل به چشم تیم ملی نرود. باشگاه‌ها در این باره تصمیم‌گیرنده نیستند و هیئت رئیسه در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

عطابخش درباره پایان مهلت ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت:

در این باره اطلاع‌رسانی نشده بود. من هم ثبت‌نام کرده بودم، اما نگفتند مدارک باید به فدراسیون تحویل داده شود. این اتفاق نیفتاد و من هم جا ماندم. کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، چیزی در خودشان دیدند که چنین کاری انجام دادند.

اخبار داغ 

اگر نتایج دور اول تکرار شود؛ ایران و فرانسه، فینالیست های لیگ ملتهای والیبال! پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات سرمربی پرسپولیس دنی آلوز: بارسلونا کار تیمی را کنار گذاشته است از نفس افتادن بازیکنان تاتنهام در تمرینات آنتونیو کونته / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیرعامل باشگاه تبلیغات محیطی باشگاه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات نامزدها تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس یک نماینده دیگر به خانه ملت راه خواهد یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • تبلیغات نامزدها تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال