Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت سالروزبرگزاری مراسم بزرگداشت شهدای قیام مسجد گوهرشاد در حرم رضوی سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد به دستور رضاخان برنامه‎های متعددی همچون حلقه معرفت، پرسمان دینی، مسابقه فرهنگی، سخنرانی، شعرخوانی و برپایی نمایشگاه در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است و به همین منظور ویژه برنامه‌ای روز سه شنبه ۲۱ تیر ماه با حضور عموم زائران، مجاوران، خانواده شهدا و مسئولان استانی و لشگری برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین شریعتی‌نژاد گفت: در این مراسم که از ساعت ۱۸ در مسجد گوهرشاد برگزار می‌شود، آیت الله علم الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی سخنرانی خواهند کرد و در ادامه حسین شالبافان و امیر عارف به مرثیه سرایی، محمد حسین ملکیان به شعرخوانی و گروه همخوانی گلدسته‌های حرم به اجرای سرود خواهند پرداخت.

او گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، روز سه شنبه به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب، بانوان مشهدی ساعت ۱۷:۳۰ در میدان شهدا گردهم آماده و به صورت گروهی برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای قیام مسجد گوهرشاد به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشهدمقدس حرم مطهر رضوی مسجد گوهرشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام

 غلامعلی حیدری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: برگزاری امتحانات نهایی یک فرصت برای چیدن میوه و ثمره یک‌سال تلاش دانش‌آموزان و خانواده آنهاست و باید اهتمام لازم برای بهتر برگزار کردن آزمون بدون دغدغه در یک شرایط خوب با برنامه‌ریزی مناسب فراهم شود.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی جذب هزار و ۴۳۰ دانشجو در دانشگاه شهرکرد

وی با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم و برنامه‌ریزی مناسب برای بزرگداشت این هفته گفت: رشد و توسعه اجتماعی در سایه تلاش معلمان امکانپذیر شده است و باید در این هفته از زحمات معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار تجلیل کرد.

حیدری افزود: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصت مناسبی برای تجلیل از این قشراثرگذار است که با برنامه‌ریزی دقیق و خوب این آیین در سطح شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان برگزار شود.

وی گفت: تجلیل از معلمان نمونه، تجلیل از خانواده معلمان شهید و همچنین دیدار و سرکشی از خانواده معلمان شهید در این هفته انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاورد‌های دولت در حوزه آموزش و پرورش از جمله طرح رتبه‌بندی معلمان، اختصاص اعتبار برای فضا‌های آموزشی و همچنین افزایش پذیرش و جذب معلم، اختصاص اعتبار در سفر اول و دوم رییس جمهور به استان، تقویت مراکز فرهنگی و اردوگاهی در چند اخیر گفت: این هفته فرصتی بررای اطلاع‌رسانی و تبیین دستاورد‌های دولت است.

وی اظهار داشت: حذف مدارس کانکسی، زیباسازی و بهسازی مدارس در قالب طرح شهید عجمیان و اجرای ۸۰ زمین چمن ورزشی در مدارس از فعالیت‌های شاخص است که با اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها به صورت هنرمندانه و مدون، امید در بین مردم افزایش پیدا می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز در ماه جاری گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه مدرسه‌سازی خیران و وضعیت کنونی مدارس استان یک ضرورت است که با استفاده از ظرفیت این جشنواره خیرین جدید دراین حوزه شناسایی و جایگاه خیرن مدرسه‌ساز تقویت شود و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری این جشنواره مورد تاکید است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است