Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: خدمت به خانواده شهداء و ایثارگران جز، باقیات صالحات است و از سنخ مسئولیت‌های دیگری که در نظام اسلامی است، نیست و بایستی متفاوت از سایر مشاغل باشد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شهر شیراز گفت: همه ما پای کار انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و خانواده معظم شهداء و ایثارگران ایستاده‌ایم و به آن‌ها کمک خواهیم کرد، عرصه گسترده فارس در تعداد قابل توجه ۱۵ هزار نفری خانواده شهداء و چند برابری ایثارگران حجم کار سنگینی را بر دوش مدیر استانی می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله دژکام گفت: در این راه اگر نکته‌ای بیان می‌شود برای خدمت رسانی بهتر به این خانواده‌های بزرگ است و امید می‌رود به لطف پروردگار با حضور مدیر کل جدید فضای کار و تلاش جهادی تقویت بشود و برخی موارد و کار‌ها از دوش خانواده شهداء و ایثارگران برداشته شود.

استاندار فارس نیز در این مراسم گفت: امروز به نظر می‌رسد که در مسائل مرتبط با خانواده شهداء و جانبازان نکات فراوانی وجود دارد که وظیفه خود می‌دانم در حد مقدور کمک کنم.

او گفت: باتوجه به اینکه فارس در عرصه سلامت الگوی پزشکی کشور است در عرصه درمان خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه در دوره سالمندی باید وضعیت مطلوب‌تری نسبت به گذشته وجود داشته باشد و نیاز است تا امکانات بیشتری تأمین شود.

محمد هادی ایمانیه گفت: اگر بنیاد شهید کمک کند این آمادگی را داریم تا شرایط را برای اسکان بیماران جانباز و خانواده‌های آن‌ها در شیراز فراهم کنیم.

استاندار فارس در خصوص اشتغال خانواده‌های معظم شهدا نیز گفت: وظیفه خود می‌دانیم که با همکاری مدیران ارشد استان موضوع اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان را بهتر از گذشته به جد دنبال کنیم.

ایمانیه همچنین به موضوع مسکن خانواده شهدا اشاره و گفت: هنوز هم برخی خانواده‌ها هستند که از مسکن برخوردار نیستند، اما با اجرای طرح جهش ملی مسکن این موضوع را برای خانواده‌ها به جد دنبال خواهیم کرد.

تکمیل موزه دفاع مقدس، ساماندهی قبور مطهر شهداء در شهرستان‌ها و ارتقای جایگاه فرهنگی خانواده شهداء از دیگر موضوعاتی بود که استاندار فارس به آن‌ها اشاره کرد و گفت: این اقشار الگوی جامعه ما هستند و این جایگاه در حدی بالاست که حتی کوچکترین ترک فعل نمی‌تواند یک هجمه‌ای توسط دشمن ایجاد کند.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد محمدی‌پور مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس تکریم و سردار ابراهیم بیانی به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه شیراز خدمت به خانواده های شهدا شهداء و ایثارگران خانواده شهداء خانواده شهدا خانواده ها مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • شمار شهداء غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم