Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم، از انتشار کتاب مدیریت راهبردی کنسرسیوم های صادراتی با موضوع بررسی تجربه های یونیدو در کشورهای مراکش، پرو، تونس و اروگوئه به همراه تحلیل راهبردی آنها خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین ؛  روح الله ابراهیمی  اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که کشورهای در حال توسعه و صنایع کوچک و متوسط آنها را در مسیر توانمند سازی قرار داده است نگاه به بازارهای جهانی و هماهنگ عمل کردن در حوزه تولید و عرضه محصولات متناسب با نیازها و ذائقه اینگونه بازارها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: افزایش در تولید در کنار با کیفیت تولید کردن محصولات بمنظور پاسخ به نیاز بازارهای بین المللی در حجم بالا را نیازمند سوق دادن تولید کنندگان کوچک به نزدیکی و همکاری با یکدیگر است.

وی گفت: خروجی ایده و مدل این گونه فعالیت تولیدی، به نام کنسرسیوم شناخته شده است و تولیدکنندگان کوچک در تلاش هستند تا با فعالیت های مشترک در تولید کالای تمام شده بتواند با افزایش سطح تولید خود سهم مهمی در بازارهای جهانی داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم  تجربه کشورهای مختلف در اجرایی کردن مدل کنسرسیوم های صادراتی را برای فعالان صنایع کوچک و متوسط استان قم بسیار راهگشا و موثر دانست و عنوان کرد: در دنیای امروز برای افزودن به سرعت پیشرفت و موفقیت لازم نیست راه های رفته را مجدداً تجربه کرد و تنها کافیست با برقراری ارتباط علمی و استفاده از دانش روز که برآمده از رفتارها و آزمون خطاهای دیگران است به پیشرفت تولیدکنندگان استان با کمترین اشتباه یاری رساند.

وی کمک به تولید و توسعه صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان را از وظایف و برنامه های راهبردی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برشمرد و تاکید کرد: به تبع این برنامه راهبردی سازمان، شرکت شهرکهای صنعتی استان به همراه مدیران سازمان که دارای توانمندی های بالای علمی و کاربردی در حوزه صنایع کوچک و فعالیت های صادراتی و به خصوص تجربیات موفق در  کنسرسیوم های صادراتی هستند با آماده سازی محتوای لازم و ترجمه متون تجربیات کشورهای پرو مراکش، تونس و اروگوئه اقدام به انتشار کتاب "مدیریت راهبردی کنسرت سیم های صادراتی" نمود.

ابراهیمی خاطرنشان ساخت: در این کتاب که کمک قابل توجهی به فعالان صنایع کوچک و متوسط قم و کشور در بخش صادرات جهانی می‌کند، به موضوعاتی چون نقش کنسرسیوم های صادراتی به جهانی شدن صنایع کوچک و متوسط، روش یونیدو برای کنسرسیوم های صادراتی  مدیریت کنسرسیوم صادراتی و چگونگی تشکیل، راهبرد و مدیریت و فعالیت در قالب کنسرسیوم ها تشریح شده است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کنسرسیوم های صادراتی صنایع کوچک و متوسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید

جواد افهمی از انتشار کتاب تازه خود با عنوان «دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. - اخبار فرهنگی -

جواد افهمی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌  از انتشار رمان تازه خود با عنوان« دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:  این رمان از سوی انتشارات خط مقدم منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: این رمان در موضوع محور مقاومت نوشته شده و به جنگ داخلی سوریه و ماجرای معترضان و  سلاح به دستان در سال‌های 2012 تا 2013 در سوریه می‌پردازد. در حقیقت دوره تاریخی قبل از حضور داعش و ابتدای شروع ناآرامی‌‌ها و شلوغی‌های سوریه.

افرایش 110 درصدی قیمت کتاب در آستانه نمایشگاه

 افهمی افزود: رمان برگرفته از یک رخداد واقعی است که برای روستائیانی در حوالی فوعه اتفاق افتاده است،‌ روایت گروگانگیری زنان یک روستای شیعه‌نشین است که در یک اتوبوس در حال حرکت به نقطه‌ای دیگر هستند.

وی ادامه داد: گفت‌وگوها و تحقیقات درباره این واقعه در سفری که در سال‌های گذشته به سوریه داشتم،‌ انجام شد و نتیجه این گفت‌وگوها و تحقیقات دو کتاب «بادهای سرکش هندوکش» و «دختران قبیله جنگ» شد. اولی پیشتر منتشر شد و دومی نیز در راه انتشار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور