Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، این تیونینگ‌کار دارای برخی ایده‌های ویژه در تجارت است که برای جمعیت خاصی که دنبال طراحی عجیب و غریب هستند، ارائه می‌شود. ما استدلال می‌کنیم که فراری مونزا SP2 از همان ابتدا یکی از سریع‌ترین عجیب و غریب‌ها بوده است، اما با این حال یکی از مالکان تصمیم گرفت آن را تغییر دهد که این شامل جزئیاتی شد که نوک اگزوزهای قرمز رنگ در میان آنها شاخص‌تر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نره اسب ایتالیایی بدون سقف، یک برنامه جدید با نام Mansory Bespoke را نشان می‌دهد که برای خودروهای منحصر به فرد ساخته شده و در تعداد محدود طراحی شده است. فراری تنها ۴۹۹ دستگاه از مونزا SP1 و SP2 تولید کرد.

فراری مونزا SP2 خودرویی ۱۲ سیلندر با حجم موتور ۶۴۹۶ سی‌سی است که قدرت موتور آن به ۸۰۹ اسب‌بخار می‌رسد. با تغییراتی که منصوری ایجاد کرده، این عدد اکنون به ۸۳۰ اسب‌بخار رسیده است.

حداکثر سرعت این خودرو ۳۰۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد کیلومتر آن تنها ۲.۹ ثانیه است.

فراری مونزا SP2 اصلی

کد خبر 690018 برچسب‌ها خودرو - جهانی شرکت خودروسازی فراری خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی شرکت خودروسازی فراری خودرو فراری مونزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کد خبر 6096259

دیگر خبرها

  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)