Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که با «عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر درباره سوزانده شدن نظامیان مصری و دفن آن‌ها در گورستانی در فلسطین اشغالی گفت‌وگو کرده است.

گانتز گفت: «دیشب با دوستم سرتیپ عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر گفت‌وگو و عید قربان را به او و ملت مصر تبریک گفتم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «در خصوص موضوع اخیر مربوط به نظامیان مصری که در جنگ سال ۱۹۶۷ جنگ کرده بودند، قول دادم که نهادهای امنیتی درباره این موضوع تحقیق کرده و به آن رسیدگی کنند».

بنابر گزارش شبکه روسیا‌الیوم، گانتز همچنین گفت که از سرتیپ کامل به دلیل کمک به شراکت مهم(تل‌آویو-قاهره) و ایفای نقش مصر به عنوان رکن اصلی صلح و ثبات در منطقه تشکر کرده و توافق کردیم که تماس‌ها و همکاری بین نهادههای امنیتی ادامه داشته باشد و ابراز امیدواری کردیم که بزودی همدیگر را ببینیم.

اخیرا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در یک افشاگری نوشت، رژیم صهیونیستی اجساد ۷۰ کماندوی مصری را که به عنوان نیروی پشتیبانی به کمک اردن در جنگ ۱۹۶۷ رفته بودند در مکانی دفن کرده که امروز، پارکینگ خودرو است.

بر اساس این گزارش، این مکان در پارک شهر موسوم به «مینی اسرائیل» در منطقه‌ «اللطرون» قرار دارد، منطقه‌ای که رژیم صهیونیستی در جنگ مذکور اشغالش کرد و اهالی سه روستای مشهور آن یعنی «عمواس، یالو و مجدل» را آواره کرد.

یدیعوت به نقل از یک نظامی اسرائیلی شرکت‌کننده در جنگ ۱۹۶۷ به عنوان «زئیو بلوخ» نوشت، اجساد ۷۰ نظامی مصری و چه بسا دهها نظامی دیگر در این مکان دفن شد و هیچ کسی از آن اطلاعی نداشت. بلوخ در آن زمان در منطقه مذکور بوده و این راز را ۵۵ سال حفظ کرده است.

وی افزود، اجسادی که آورده و در چاه دفن شدند سربازانی بودند که زنده زنده سوزانده شدند. منطقه پوشیده از خار و علف‌های بلند به ارتفاع یک متر یا یک متر و نیم بود و بسرعت آتش می‌گرفت.

در ادامه این گزارش آمده، ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۵۵ سال راز این گور جمعی را بخوبی مخفی کرد. بلوخ و مانند او نیز با مقامات ارتش همکاری کردند و این راز را افشا نکردند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگاه اطلاعات مصر بنی گانتز رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به دستور تخلیه رفح

به گزارش خبرآنلاین یکی از رهبران ارشد جنبش حماس در اظهاراتی تاکید کرد که «دستور تخلیه رفح از سوی اسرائیل تحولی خطرناک است و پیامدهایی به همراه خواهد داشت.»

وی در گفت‌وگو با رویترز خاطرنشان کرد: در کنار رژیم اشغالگر، دولت آمریکا مسئول این تروریسم است.

به نقل از ایسنا پیش از این یو آو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی آغاز تخلیه ساکنان از مناطق شرقی رفح با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا تلفنی گفت‌گو کرد.

گالانت در این گفت‌وگوی تلفنی به آستین گفت که اقدام نظامی در رفح به دلیل مخالفت حماس با پیشنهاد واسطه‌ها برای ایجاد آتش‌بس امری ضروری است.

طبق گزارش هاآرتص، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش حماس تمام پیشنهادها را نمی‌پذیرد و این امر به معنای آغار حمله نظامی در رفح است.

اخیرا رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که ارتش پیش از حمله زمینی، تخلیه ساکنان مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

رویترز به نقل از رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که تخلیه به سمت اردوگاه‌های خان یونس و المواصی در جنوب نوار غزه در حال انجام است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد تصمیم برای آغاز تخلیه رفح شب گذشته در جلسه کابینه گرفته شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903409

دیگر خبرها

  • یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی را بر عهده گرفت
  • گروه مصری طلائع التحریر مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی در اسکندریه را بر عهده گرفت
  • رئیس‌جمهور: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/حمله به سفارت ایران نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بود
  • وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
  • واکنش حماس به دستور تخلیه رفح
  • توجیه وزیرجنگ اسرائیل برای حمله به رفح در گفتگو با همتای آمریکایی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همتای آمریکایی را در مورد حمله به رفح توجیه کرد
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • منابع مصری: توپ در زمین اسرائیل است