Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن محمدیاری در نشست علنی صبح امروز(سه شنبه، ۲۱ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ۹ شاخص را برای نماینده انقلابی را تبیین فرمودند، گفت: از جمله این شاخص ها، ساده زیستی، پرهیز از زندگی اعیانی، امانتداری، مسئولیت پذیری، مردمی بودن، به دنبال حل مشکلات اساسی کشور، اجتناب اساسی از فساد و تبعیض، همکاری و هماهنگی صمیمانه با دیگر دست اندرکاران کشور، پرهیز از جوزدگی و پایبندی به قانون اساسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این پرسش که در آغاز نیمه دوم دوره یازدهم چه مقدار به این توصیه ها عمل کرده ایم، اظهار داشت: بزرگ ترین و بیشترین توقعات مردم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی بوده و داشتن یک اقتصاد خوب و وضعیت معیشتی مناسب جهت اشتغال و بهداشت و درمان و حل مشکلات مسکن جزء اساسی ترین مطالبات مردم بوده و دولت وظیفه مهمی در امیدبخشی و یا ناامید کردن مردم دارد.

بیشتر بخوانید:

زنان ارمنی و یهودی دوره قاجار هم حجاب را رعایت می کردند علیرضا بهشتی : شهید بهشتی ، نیرو فرستاد تا از حمله تندروها به تظاهرات علیه حجاب اجباری جلوگیری کنند سخنرانی قابل تامل شهید مطهری : چه منکرها که به نام نهی از منکر به وجود نیامد / همین بهتر که ما جاهل ها ، امر به معروف و نهی از منکر نکنیم

وی در ادامه با بیان اینکه عامل اصلی مشکلات کشور، تحریم ها، ناکارآمدی بخشی از عوامل داخلی و نبود ثبات اقتصادی است، عنوان کرد: اطمینان دارم مردم به وضعیت موجود راضی نیستند. وضعیت اخلاقی جامعه که موجب بی عدالتی می شود نیز می تواند تأثیرگذار باشد و مطمئنا دوستان ما در حوزه اجرا باید به این مهم اهتمام داشته باشند.

محمدیاری همچنین به مسائلی در سطح ملی و منطقه ای اشاره و بیان کرد: ۳۲ نهاد در جامعه ما متولی فرهنگ عفاف و حجاب بوده و اگر هر یک به وظایف خود به درستی عمل می کردند امروز نیاز به برخورد قهرآمیز نبود و مردم خود بهترین حافظین و مبلغین فرهنگ عفاف و حجاب هستند و نمی شود بی مبالاتی برخی را به کل جامعه تعمیم داد.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1650395

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات‌ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

 

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد