Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:22:17 GMT

سهمیه آرد نانوایی‌های پاکدست افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۲۱۵۲

سهمیه آرد نانوایی‌های پاکدست افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی عصر سه‌شنبه در بازدید از نانوایی‌های شهر اردبیل با اشاره به اینکه ساعات پخت نان در اردبیل افزایش یافته است، اظهار کرد: همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی و ورود مسافران به ویژه در ایام عید قربان، ۳۵ نانوایی در اردبیل به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تا زمان ساماندهی عرضه نان و بازگشت آرامش به جامعه، این نظارت‌ها ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: بیش از ۱۳۰ فرمانده پایگاه در فرآیند نظارت بر نانوایی‌ها با فرمانداری اردبیل همکاری می‌کنند و با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل سهل‌انگاری و مسامحه در عرضه قوت غالب مردم و همشهریان را غیرقابل قبول دانست و گفت: در این راستا هیچ کوتاهی از هیچ فرد و نهادی پذیرفته نیست و اعمال حداکثر نرخ تعزیری و جرایم در تخلفات انجام می‌شود.

اعتماد اعجازی کسر سهمیه آرد نانوایان متخلف را یادآور شد و افزود: با بررسی‌های به عمل آمده در سطح عرضه نان، نانوایی‌های متعهد و پاکدست شناسایی شده و سهمیه آرد این نانوایی‌ها افزایش می‌یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۵۰۰ تن به سرانه آرد استان اضافه شده و توزیع نان به صورت سیار در سطح شهر به ویژه در راستای رفاه گردشگران انجام می‌شود.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه در قالب طرح مسجدمحور توزیع مستقیم نیز مبنای کار قرار گرفته است، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در نظارت بر توزیع نیز در اولویت است و برخورد جدی با متخلفان و آرد فروشان توسط مراجع قانونی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5536720

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اردبیل نانوایی بازرسی نانوایی ها آرد نانوایی اردبیل عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه دعای عرفه نماز عید قربان آمار کرونا حجاب و عفاف سنندج خطبه های نماز جمعه اردبیل ایلام خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد

سعید معین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا، گندمکاران هشدارها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.

به گفته او، با وجود اثر شیوع آفت سن گندم در کاهش عملکرد تولید، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم قبل از تبدیل شدن به پوره انجام دهند.

معین با بیان اینکه سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسیده است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات ادامه داد: بنابر آمار سطح زیرکشت آبی و دیم گندم در کشور ۶ میلیون هکتار است که مبارزه با سن غلات در سطح  از بهمن ماه سال گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد.

معین گفت: گرچه شرایط جوی و بارندگی سم پاشی و محلول پاشی را به تاخیر می اندازد، اما به کشاورزان توصیه می شود که تا 

 از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین به کشاورزان توصیه می شود که تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره مبارزه را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی