Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد کاظم امیدیان عصر سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی در سالن اجتماعات اداره‌کل تامین اجتماعی استان سمنان ابراز داشت: از مجموع سه‌هزار و ۱۴۸ میلیارد ریال هزینه‌کرد درمان غیرمستقیم مربوط به تامین اجتماعی استان سمنان در سال گذشته یکهزار و ۴۳۳ میلیارد ریال مربوط به هزینه درمان سرپایی و یکهزار و ۷۱۴ میلیارد ریال مربوط به بخش بستری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تامین اجتماعی استان سمنان سال گذشته ۹۳۰ میلیارد ریال و سه ماه نخست امسال یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال بابت ارائه خدمات به مراکز طرف قرارداد پرداخت کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: پرداخت مطالبات مربوط به نسخه نویسی الکترونیکی تقریبا به روز بوده و عقب‌ماندگی در پرداخت ندارد.
وی افزود: سرانه درمان غیرمستقیم هر بیمه شده تامین اجتماعی استان سمنان در سال گذشته ۶ میلیون و ۲۸۷ هزار ریال و سرانه درمان مستقیم هر بیمار چهار میلیون و ۵۰۳ هزار ریال بود.
امیدیان اضافه کرد: ۹۳ داروخانه، ۱۶۷ پزشک و دندانپزشک، ۳۳ مرکز درمانگاهی، ۸۱ مرکز پاراکلینیکی، ۹ بیمارستان و هشت مرکز دیالیز طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی استان سمنان است.
وی یادآور شد: یکهزار و ۷۷ بیمار خاص تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان سمنان هستند که سال گذشته ۱۴۵ میلیارد ریال بابت ارایه خدمات به این بیماران هزینه شد.

تامین اجتماعی استان سمنان پزشک متخصص و عمومی جذب می‌کند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: یکی از مشکلات بیمه تامین اجتماعی استان در ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان، کمبود پزشک متخصص و عمومی است و برای رفع این مشکل تامین اجتماعی استان فراخوان جذب پزشکان را اعلام کرده است.
امیدیان بیان کرد: تامین اجتماعی بدون موانع قانونی، آمادگی برای جذب پزشکان متخصص و عمومی دارد.
وی تصریح کرد: برای رفع مشکل کمبود پزشک متخصص در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان، تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل تامین اجتماعی استان‌های همجوار امضا شده است تا بتوان از ظرفیت پزشکان در استان‌های دیگر برای رفع کمبود پزشک متخصص استفاده کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: میزان اشغال تخت‌های بیمارستانی استان سمنان ۶۰ تا ۷۰ درصد است که در مقایسه با استاندارد کشور در وضعیت مطلوب قرار دارد.

بستری چهار بیمار مشکوک به کرونا در تنها بیمارستان تامین اجتماعی استان سمنان 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: چهار بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان تامین اجتماعی استان بستری هستند.

وی ادامه داد: در صورت نیاز و افزایش شمار بیماران بستری مبتلا یا مشکوک به کرونا بخش اختصاصی برای مراقبت از این بیماران راه‌اندازی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، ۷۴ درصد جمعیت استان سمنان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

برچسب‌ها سمنان تامین اجتماعی بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان تامین اجتماعی بیمه درمان سمنان تامین اجتماعی بیمه درمان بیمه تامین اجتماعی میلیارد ریال پزشک متخصص سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند