Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@14:07:14 GMT

برگزاری دوره توان افزایی آتش نشانان جزیره قشم

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۲۵۹۳

برگزاری دوره توان افزایی آتش نشانان جزیره قشم

به گزارش خبرآنلاین از قشم، سید محمد قدسی با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره افزایش سطح ایمنی با افزایش نیروهای آتش نشانی ماهر در سطح جزیره قشم بود.

وی ادامه داد: افزایش سطح ایمنی و آمادگی جهت ارائه خدمات امدادی و ایمنی در قشم به عنوان یکی از مقاصد گردشگری هموطنان و همچنین منطقه ای صنعتی و تولیدی یکی از الزامات خدمات رسانی در تمام نقاط جزیره می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه افزود: جهت افزایش سطح آمادگی آتش نشانان جزیره قشم در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش های تئوری و تست آمادگی جسمانی آتش نشانان، یک مانور آموزشی و عملیاتی در اسکله بهمن برگزار گردید.

به گفته قدسی؛ مانور ورود به فضاهای سخت جهت افزایش آمادگی بیشتر آتش نشانان جهت خدمات رسانی به پالایشگاه ها، مجتمع های پتروشیمی، تولیدی و بندرگاهی در زمان وقوع حادثه احتمالی نیز بخشی از آموزش های این دوره توان افزایی بود.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی نیروهای آتش نشانی برای ارائه خدمات ایمنی در تمام نقاط جزیره، تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در هفته های آینده نیز شاهد ادامه و برگزاری دوره های توان افزایی دیگری برای افزایش میزان آمادگی آتش نشانان جزیره قشم برگزار می شود.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه گفت: به منظور ارائه خدمات ایمنی بهتر، جهت تکمیل تجهیزات ناوگان آتش نشانی و همچنین اضافه شدن نیروهای انسانی آموزش دیده در آینده پیش بینی هایی صورت گرفته است.

قدسی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه آتش نشانی منطقه آزاد قشم در نظر دارد دوره های آموزشی مردمی با حضور داوطلبان از تمامی اقشار برگزار کند و در این راستا آماده همکاری با هر مجموعه ای است که خواستار برگزاری این دوره ها باشد .

48

کد خبر 1650494

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد آتش نشانی آتش نشانان آتش نشانی جزیره قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات استان مازندران در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور دکتر نوری استاندار مازندران برگزار شد با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم در قائم شهر برای رقابت ۲کرسی در خانه ملت با ایجاد ۴۰۸ شعبه برگزار می‌شود یادآور شد: انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری بصورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه قائم شهر برگزار خواهد شد.

عزیززاده گرجی به آمادگی ستاد انتخابات استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر اشاره کرد و گفت: صندوق‌های الکترونیکی دریافت شد و آموزش‌های لازم در حال ارائه به مسئولان اجرایی است.

وی از هماهنگی با صدا و سیمای مرکز مازندران برای ضبط تبلیغات کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات در این حوزه انتخابیه اندیشیده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه ۴۳.۵ درصد مازندرانی‌ها در دور اول انتخابات سال گذشته رأی دادند، گفت: تمامی افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند و افرادی که در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند فقط می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: تبلیغات از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر نیز مشخص شدند، گفت: سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود میدانیم.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه هزار و ۴۵۳ نفر در دور اول برای کسب کرسی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند اظهار کرد: ۷۴۸ نفر ثبت نام نهایی کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ۹حوزه انتخابیه استان برگزار شد، افزود: ۵۲۲ نفر در هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند و نهایتا هیات نظارت استان ۳۷۸نفر را از این تعداد تایید و در نهایت شورای نگهبان ۳۳۲نفر را تایید نهایی اعلام کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه هشت حوزه انتخابیه استان در دور اول نمایندگان خود را شناخت، گفت: حوزه انتخابیه قائم شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی با ۵ فرمانداری نیز به دور دوم کشیده شده است.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای و ۵۹ شعبه انتخابیه اصلی و فرعی در استان فعال بوده ادامه داد: ۳۰ هزار نفر مستقیم در هیات اجرایی برای برگزاری انتخابات فعالیت داشتند که مجموعا ۶۰ هزار نفر در حوزه‌های مختلف برای برگزاری انتخابات استوار بر چهار راهبرد کلیدی مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت فعالیت نمودند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه برای انتخابات خبرگان رهبری نیز در مازندران ۲۲نفر نام نویسی کردند، افزود: ۵ نفر از این تعداد تایید شدند و با آرای مردم استان چهار نفر راهی مجلس خبرگان شدند.

دیگر خبرها

  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی