Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد زیویار در دیدار با رییس فدراسیون کشتی گفت: آمادگی برگزاری یکی از مسابقات کشتی قهرمانی کشور با نام یادواره 6 هزار و 544 شهید لرستان را در استان داریم.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛ زیویار روز سه شنبه در دیدار با علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی که به همراه سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ، انجام گرفت ، اظهار کرد : بنده خودم عضو کوچکی از جامعه بزرگ کشتی می دانم و در سنین جوانان در کشتی فعالیت داشته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هر کمکی که لازم باشد را به هیئت کشتی استان لرستان انجام خواهیم داد و در این راستا آماده برگزاری یکی از مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی به میزبانی استان لرستان و با نام یادواره 6 هزار و 544 شهید استان هستیم.

استاندار لرستان با تقدیر از زحمات و فعالیت های فدراسیون کشتی گفت: علیرضا دبیر را به شخصه بعنوان یک مدیر کاربلد و توانمند می شناسم که جزء نخبه های ملی محسوب می شود.

زیویار تصریح کرد: کشتی ورزش ملی و اول ما است و برای پیشرفت و اعتلای آن نیازمند حمایت همه جانبه ی مسئولان می باشد که ما قطعا این حمایت را از هیئت کشتی استان لرستان انجام می دهیم.

او بیان  کرد: به زودی برای بازدید از کمپ تیم های ملی در تهران حضور خواهم یافت تا در مورد راه های حمایت های هرچه بیشتر از کشتی لرستان نشستی را نیز با رئیس فدراسیون داشته باشم.

 انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی استاندار مسابقات قهرمانی علیرضادبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری رایگان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در یزد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور