Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  مصطفی ماهی ۳۲ ساله و متولد دزفول است و فصل گذشته در تیم لیگ یکی شمس آذر قزوین بازی می کرد و نیم فصل دوم به تیم شهرداری بندرعباس پیوست و به همراه تیمش تا مرحله پلی‌آف صعود به لیگ یک پیش رفته بود.

وی سابقه بازی در لیگ برتر در تیم استقلال خوزستان را دارد و به همراه این تیم در جام باشگاه‌های آسیا به میدان رفته است و با تیم فولاد نوین اهواز موفق شده تا از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهی با ۱۸۱ سانتی‌متر قد، راست پا و سابقه بازی در تیم های استقلال خوزستان (لیگ برتر و لیگ یک)، فجرسپاسی، شهرداری بندرماهشهر، فولادنوین اهواز، سرخپوشان پاکدشت و شمس آذر قزوین (همگی در لیگ دسته اول) و شهرداری بندرعباس در لیگ دو را در کارنامه دارد.

فرید امیری به سپیدرود رشت پیوست​

فرید امیری مهاجم خرم آبادی فوتبال ایران با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود و توافق با مدیرعامل سپیدرود رشت، ردای سرخ این تیم را بر تن کرد.

فرید امیری بیست‌وشش ساله است در پست‌های هافبک نفوذی و وینگر چپ و راست بازی می‌کند و فصل گذشته در شمس آذر قزوین بازی می‌کرده است.

فرید که برادر کوچکتر وحید امیری بازیکن نامدار تیم ملی ایران است، فوتبالش را از جوانان گهردرود آغاز کرده و در تیم‌های خیبر خرم آباد، استقلال خوزستان (لیگ برتر و دسته اول)، گل ریحان البرز بازی کرده و عضو تیم ملی دانش‌آموزی ایران هم بوده است.

سپیدرود تاکنون با معین تقوی، مهیار نوری، رضا عاشوری، آرمان مردانی، رضا ناصری، سهیل ربیع‌زاده، ایمان حسن‌پور، علی بیجاری، ماهان سروی، امیرحسین صالحی و سید حسین حق‌شناس تمدید قرارداد کرده و با فرید امیری، مصطفی ماهی، آرمین منفرد دوست، صابر محمدی، محمد احسان ضیایی و امیرحسین ناییج به عنوان بازیکن جدید قرارداد منعقد کرده است.

دکتر فیروزی و کرد جهان جریمه شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده‌های مختلف تیم های حاضر در لیگ دو صادر کرد.

 با اعلام کمیته انضباطی، دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و شهرداری بم برگزار شد، دکتر احمدرضا فیروزی فیزیوتراپ تیم سپیدرود رشت به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

اویس کردجهان بیگدلو، بازیکن تیم سپیدرود رشت به دلیل جلوگیری از موقعیت آشکار گل به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مصطفی ماه سپیدرود گیلان شهرداری بندرعباس دکتر فیروزی سپیدرود رشت فرید امیری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است

امیر سرتیپ «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس که در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، با اشاره به اهمیت راهبردی دریا اظهار کرد: در قرآن کریم بار‌ها بار‌ها نام «بحر» آمده است و همین موضوع، گویای اهمیت دریا است.

وی با اشاره به اهمیت خلیج فارس افزود: خلیج فارس بزرگ‌ترین گذرگاه انتقال انرژی جهان است و بیش از ۳۰ درصد انرژی جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند؛ بنابراین توجه به دریا و بهره‌برداری از ظرفیت‌های غنی آن می‌تواند موجب پیشرفت‌های بسیار قابل توجه برای کشورمان شود.

امیر خواجه‌امیری گفت: دریا، منبع قدرت و ثروت است و کشور‌هایی که به دریا راه دارند، منابع غنی قدرت و ثروت را دارند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تاکید کرد: امنیت خلیج فارس به دلایل گوناگون از جمله دربرگیری بیش از ۸۰ درصد تجارت کشورمان، صادرات نفت و… از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بار‌ها بر اهمیت خلیج فارس برای ملت ایران و ملت‌های منطقه، تاکید داشته و دارند.

امیر خواجه‌امیری گفت: ویژگی دیگر خلیج فارس که به این منطقه اهمیت می‌بخشد، سهولت حمل و نقل در آن است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان