Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون کشتی گفت: لرستان از دیرباز در کشتی آزاد و فرنگی نقش پررنگی داشته است .

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛ علیرضا دبیر در  جریان سفر به لرستان و روز سه شنبه در جریان سفر به خرم آباد و دیدار و گفت وگو با  فرهاد زیویار استاندار لرستان ، اظهار کرد: کشتی به عنوان ورزش ملی، سنتی، تاریخی و مذهبی ما ایرانیان محسوب می شود که به عنوان یک میراث فرنگی و یک داشته باید به آن نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: کشتی برند رقابتی ورزش ما در جهان است و با این رشته می توانیم در میادین بزرگ از جمله بازی های المپیک، رقابت های جهانی، بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا بدرخشیم و کسب افتخار کنیم.

دبیر تصریح کرد:  خوشبختانه با کارهای صورت گرفته و حمایت های انجام شده کشتی طی سه سال گذشته رشد خوبی داشته که نتایج آن در رقابت های المپیک، جهانی و آسیایی و همچنین استقبال خوب نوجوانان و جوانان برای حضور در سالن های کشتی مشهود است.

اوخاطرنشان کرد: لرستان نیز از دیرباز در کشتی آزاد و فرنگی نقش پررنگی داشته و امیدوارم که با حمایت همه جانبه مسئولان استان به روزهای اوج خود بازگردد و این نیازمند نگاه ویژه استاندار، رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان و سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی علیرضا دبیر فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم

سید رسول میرخلفی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم گفت: در طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون برای افزون بر هشت هزار پرونده تسهیلات مصوب پرداخت شده است.

میرخلفی گفت: ۵۱.۸ همت منابع مالی استان قم طی سال گذشته در مجموع به ۲۱۱ هزار فقره پرونده معرفی شده به بانک‌ها پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، منابع بانکی استان قم ۲۰ درصد رشد داشته و بیست و یکمین استان کشور از نظر سهم منابع مالی بوده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ادامه داد: همچنین استان قم با رشد ۴۱ درصدی مصارف منابع مالی در سال گذشته در رتبه دوم کشور قرار گرفته که یک موفقیت قابل‌توجه برای این استان است.

میرخلفی با اشاره به بهبود وضعیت و نسبت بین منابع و مصارف بانکی خاطرنشان کرد: نسبت بین منابع و مصارف منابع مالی استان هم اینک به ۸۳ درصد رسیده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم اظهار داشت: ۷۹ همت مجموع منابع مالی قم در بین ۲۱ بانک فعال در این استان بوده است.

وی عنوان کرد: ۹ همت تسهیلات قرض‌الحسنه تکلیفی نیز سال گذشته برای ۱۲۱ هزار پرونده پرداخت شده که بخش مهمی از آن در حوزه ازدواج، فرزندآوری و خوداشتغالی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد