Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا البرزی روز سه‌شنبه در نشست کارگروه بررسی و تامین نیازهای شهر جدید مهستان  شهرستان ساوجبلاغ گفت:از این تعدادپنج  مدرسه در شهر جدید مهستان و یک مدرسه در شهر هشتگرد به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: مقاوم سازی و ایمنی مدارس از جمله اولویت هایی است که قبل از بهره‌برداری باید با حمایت و عزم جدی در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرزی با اشاره به محل انباشت  نامناسب زباله های  شهرجدید مهستان و امکان نفوذ شیرابه زباله به آبهای زیرزمینی، دستور انتقال هر چه سریع تر زباله‌ها به حلقه دره را به مدیریت شهری صادر نمود.

فرماندار ساوجبلاغ در خصوص روشنایی شهرجدید مهستان نیز از مسوولان خواست ،بیان داشت: این موضوع را به صورت ویژه پیگیری نمایند چرا که روشنایی محلات امنیت شهر را در پی خواهد داشت.

وی همچنین در خصوص عدم تحویل واحدهای آماده از سوی سازندگان تصریح کرد: این موضوع به جد پیگیری خواهد شد و در صورت صحت موضوع با سازندگان متخلف برخورد خواهد شد چرا که این اقدام آنها نظام را با چالش روبرو می‌کند.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه از شرکت عمران خواست نسبت به استخراج آمار خانواده‌های ساکن در شهرجدید مهستان و مالک یا مستاجر بودن آنها اقدام نماید.

البرزی همچنین از اداره صمت و اصناف شهرستان ساوجبلاغ نیز خواست اماکن تجاری موجود در شهرجدید مهستان به تفکیک مجاز و غیر مجاز، مشخص نموده تا نسبت به ساماندهی مشاور املاک موجود در این شهر اقدام گردد.

وی همچنین خواستار ارائه خدمات مترو کرج به هشتگرد همچون خط کرج به تهران شد چرا که مترو و ایجاد زیر ساختهای سفر یکی از راههای تحقق اهداف توسعه شهر است.

البرزی در پایان از دستگاه های عضو ستاد توسعه پایدار خواست، کمیته‌های موجود در ستاد را جدی گرفته و هر هفته گزارش مکتوب و مصوری از عملکرد و اقدامات انجام شده ارائه شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید مهستان نیز در این نشست اظهار داشت: ۱۱هزار متر  سیستم روشنایی در فازهای چهار و  هفت  شهر جدید مهستان آماده بهره برداری است.

عباس قنبری گفت:شرکت عمران علیرغم محدودیتهای قانونی، به منظور تامین خدمات و رضایتمندی ساکنین شهر، از محل منابع داخلی اقدام به بکارگیری پیمانکار روشنایی جهت ایجاد روشنایی ۹ معبر در فاز ۷ شهر به مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال نموده است. 

وی در خصوص مراکز آموزشی احداث شده از سوی شرکت عمران اظهار داشت: تاکنون ۳۱ باب واحد آموزشی در این شهر ساخته و یا در حال ساخت می‌باشد که از این تعداد ۲۶ مدرسه به بهره‌برداری رسیده وسه  واحد آموزشی نیز تکمیل و آماده بهره‌برداری است اما از سوی اداره آموزش و پرورش تحویل گرفته نمی‌شود و ۲ مدرسه نیز در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید مهستان در خصوص عدم صدور سند مالکیت مساکن مهر گفت: عدم وجود پایانکار و تائیدیه آتش‌نشانی، آسانسور و گزارش ناظر نظام مهندسی از جمله مشکلاتی است که عدم صدور سند مساکن‌ مهر را به دنبال داشته است.

قنبری با بیان اینکه پروژه‌های مساکن مهر سهندساران، ایران سابله، گردآور، سپندآسای کوپال، بلندپایه مشاهیر و تراسازه تبریز از جمله سازندگانی هستند که علیرغم آمده سکونت بودن واحدها از تحویل آن به ساکنین سرباز می‌زنند، از مسوولین خواست: به منظور ایجاد رضایتمندی مردم نیاز است شورای تامین در این حوزه ورود کرده و با فراخواندن پیمانکار، موضوع را پیگیری و اگر ادعا یا مطالبه‌ای داشتند توجیه گردند که نباید از طریق مردم به خواسته خود برسند و در صورتی که همچنان از تحویل واحدهای آماده خودداری کنند با آنها به طور جدی برخورد گردد.

وی  اظهار داشت: در زمان حاضر ۳۳ هزار میلیارد ریال منابع مالی برای تکمیل مسکن مهر این شهر نیاز است.

برچسب‌ها ساوجبلاغ شركت عمران شهرهای جديد فرمانداران مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ شركت عمران شهرهای جديد فرمانداران ساوجبلاغ شركت عمران شهرهای جديد فرمانداران مدرسه سازی شهرجدید مهستان بهره برداری جدید مهستان شرکت عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا