Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:16:02 GMT

آبشار شیرآباد؛ زیبایی حیرت‌انگیز درمیان جنگل‌های گلستان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۲۹۹۰

آبشار شیرآباد؛ زیبایی حیرت‌انگیز درمیان جنگل‌های گلستان

‍‍‍‍‍‍

آبشار شیرآباد مجموعه‌ای از هفت آبشار کوچک و بزرگ است و یکی از زیباترین جاهای دیدنی و گردشگری استان گلستان محسوب می‌شود. - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایران پرس، وجود جنگل‌، رودخانه، دریاچه‌های زیبا و آبشارهای فراوان، استان گلستان را به مقصدی برای سفر طبیعت‌گردان و گردشگران تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، آبشار شیرآباد، یکی از زیباترین مجموعه‌های آبشاری در ایران است.

آبشار زیبای شیرآباد جز میراث طبیعی و ملی ایران و از جاذبه‌های گردشگری استان گلستان در شهرستان رامیان بوده و به ثبت ملی هم رسیده است.

آبشار شیرآباد در طول سال زیبا و دیدنی است اما بهترین زمان سفر به استان گلستان برای دیدن  این آبشار، روزهای گرم تابستان است و گردشگران از هوای مطبوع و خنک آن در گرما لذت می‌برند. 

پیاده‌روی در میان جنگل‌های زیبا در کنار رودخانه‌ای خروشان و تماشای مجموعه آبشاری حیرت‌انگیز شیرآباد، حضور گردشگران را در این منطقه دیدنی استان گلستان خاطره‌انگیر می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آبشار شیرآباد استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار‌های فصلی روستای شادکام یزد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این آبشار زیبا به نیاگارای ایران معروف است (فیلم) معرفی آبشار‌های زیبای علی‌آباد کتول (فیلم) آبشار زیبای ماربره دره شهر (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۱۰ حقیقت حیرت‌انگیز درباره عنکبوت‌ها که باید بدانید
  • جاذبه های دیدنی نیاسر کاشان، کهن باغشهر ایران
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • آبشار‌های فصلی روستای شادکام یزد (فیلم)
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • معلمان خاطره‌انگیز در قاب تصویر
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم