Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@15:05:14 GMT

تخم‌مرغ ۱۰۰ هزار تومانی گرانفروشی است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۳۳۷۰

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت مصوب تخم‌مرغ در مرغداری‌های افزایش نیافته و فروش تخم مرغ با قیمت‌های بالا گرانفروشی است.

حمید کاشانی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به چرایی افزایش قیمت تخم‌مرغ در روزهای اخیر گفت: قیمت مصوب هر کیلو تخم‌مرغ در مرغداری‌ها ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که در حال حاضر نیز واحدهای مرغداری با قیمت ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان تخم مرغ های خود را تحویل می دهند؛ بنابراین قیمت تخم مرغ در مرغداری‌ها به هیچ عنوان افزایشی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته قیمت مصوب ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومانی مورد تایید مرغداری‌ها نیست، زیرا برای آنها هر کیلو تخم‌مرغ ۴۸ هزار تومان تمام می‌شود؛ هرچند که مسئولان مربوطه وعده داده‌اند این قیمت اصلاح و قیمت‌های واقعی اعلام می‌شود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران افزود: در حال حاضر باید هر شانه تخم‌مرغ دو کیلویی با قیمت ۸۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسد و فروش آن با قیمت‌های بالاتر (۱۰۰ هزار تومان) گرانفروشی است.

کاشانی ادعا کرد: در چهار ماه گذشته صنعت مرغ تخم گذار بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان ضرر کرده‌ و میانگین فروش تخم‌مرغ بعد از آزادسازی یارانه‌ها ۲۵ درصد زیر قیمت اعلامی دولت بوده‌ است.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت تخم مرغ منجر به حذف آن از سفره‌های مردم نخواهد شد؟ گفت: ما نگران مصرف‌کننده نیز هستیم، ولی تولیدکننده هم نمی‌تواند متضرر شود. معتقدیم تخم مرغ باید حتماً به صورت کالابرگ به دست مصرف کننده برسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ تخم مرغ گرانفروشی مرغداران مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ مرغداری ها هزار تومان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با افزایش ۶ هزار تومانی، به قیمت ۳ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با افزایش ۴۰۳ هزار تومانی به قیمت ۴۱ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان

یورو

۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۸ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان

سکه امامی

۴۲ میلیون و ۴ هزار تومان

نیم سکه

۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۶۷۲ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۵ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۱۷.۸۲ دلار

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901303

دیگر خبرها

  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان