Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@21:29:41 GMT

از بانوان محجبه شاغل در شهرداری، تقدیر شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۳۳۹۹

از بانوان محجبه شاغل در شهرداری، تقدیر شود

دبیر امور خانواده و عفاف و حجاب شهرداری بندرعباس گفت: تقدیر از بانوان شاغل دارای حجاب برتر، به معنای مهم و با اهمیت نشان دادن انتخاب این پوشش بر اساس توصیه‌های بزرگان دین و آموزه‌های اسلامی است.

فاطمه حاجی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تأکید بر ضرورت معرفی الگوی مناسب حوزه عفاف و حجاب در محیط شغلی توسط کارکنان، اظهار کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، زمینه صیانت و تقویت بنیان خانواده‌ها را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و ورزشی، افزود: صیانت از حجاب برتر اسلامی، جهاد در راه خدا است و حفظ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی صیانت از بنیان خانواده‌ها است که امروز دشمن با سرمایه‌گذاری و تبلیغ گسترده الگوهای غربی بر اساس بی‌بند و باری برای نابودی آن نقشه‌های فراوان دارد.

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری بندرعباس با تأکید بر ضرورت الگوبرداری بانوان از حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: بانوان ایرانی و مسلمان الگوهای بسیار ارزشمندی دارند که باید با تبیین سیره و زندگی آنها نسل جوان را با آنها آشنا و الگوسازی مناسبی انجام شود.

وی در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط شهرداری بندرعباس برای هفته عفاف و حجاب، ادامه داد: تبلیغات محیطی شهری با موضوع عفت و حجاب، برپایی غرفه‌های نمایشگاه، دادن شاخه گل و هدایای عفاف و حجاب در پایانه مسافربری و نصب بنر سطح شهر از جمله برنامه‌ها در هفته عفاف و حجاب با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و سایر بخش‌های مرتبط در شهر بندرعباس است.

حاجی‌نژاد تاکید کرد: تقدیر از بانوان شاغل دارای حجاب برتر، به معنای مهم و با اهمیت نشان دادن انتخاب این پوشش بر اساس توصیه‌های بزرگان دین و آموزه‌های اسلامی است.

وی با اشاره به اهدای لوح تقدیر و بن خرید محصولات عفاف و حجاب برای نخستین بار به تمامی بانوان دارای حجاب برتر شاغل در مجموعه مدیریت شهری بندرعباس، از تمامی همکاران شهرداری به خصوص همکاری و پیگیری‌های رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندرعباس در تحقق این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 587698

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس شهرداری بندرعباس کلانشهر شوراي شهر حجاب و عفاف شهر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری بندرعباس عفاف و حجاب حجاب برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است