Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امراله مردانی روز سه شنبه در یک گفت وگوی تلویزیونی با شبکه خوزستان اظهار داشت: با توجه به شیوع مجدد کرونا و افزایش آمار مراجعان، دو مرکز بهداشت شورای سلامت اهواز صبح و عصر آماده ارائه خدمت به مردم بوده و کار واکسیناسیون را انجام می دهند.

وی افزود: مرکز بهداشت شماره یک در حوزه شرق اهواز واقع در خیابان شهید گندمی جنب مصلی و مرکز بهداشت شماره پنج در حوزه غرب اهواز واقع در خیابان ۱۵ کیان آباد از ساعت هشت تا ۱۳ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به مردم خدمت رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
دبیر شورای سلامت اهواز گفت: اکنون با توجه به میزان مراجعات، زمان در نظر گرفته شده برای مراکز بهداشت مناسب است اما در صورت نیاز، وقت کاری مراکز افزایش می یابد.

وی افزود: با توجه به افزایش نسبی موارد بیماری، امیدواریم مردم هر چه زودتر نسبت به تکمیل چرخه واکسیناسیون خود و دریافت دُز یادآور اقدام کنند.

مردانی گفت: این روزها شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک از جانب مردم کمتر رعایت می شود و عادی انگاری در جامعه رواج پیدا یافته در حالیکه انتظار داریم برای مهار موج جدید بیماری، این موضوع جدی گرفته شود.

اکنون چهار شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و بقیه نقاط استان آبی کرونایی هستند.

تاکنون بیش از هفت میلیون و ۳۲۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان خوزستان تزریق شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد

 دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی یکی از معضلات در برخی از محله‌های شهر سراوان است که با توجه به گرمای هوا برای شهروندان مشکلاتی را به همراه داشته است.
 
انتشار بوی نامطبوع، تجمع حیوانات موذی و ولگرد از جمله مواردی است که با رهاسازی فاضلاب خانگی در معابر ایجاد می‌شود.
 
رهاسازی فاضلاب به صورت غیر بهداشتی در معابر علاوه بر مشکلات فوق باعث می‌شود سلامت شهروندان به خاطر افتد و از سوی دیگر سیمای شهر را نازیبا می‌کند.
 
در همین راستا برخی از شهروندان سراوان سراوانی ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب در برخی از معابر سطح شهر که علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع تردد را برای کودکان و زنان با مشکل مواجه کرده خواستار برخورد با افراد خاطی از سوی متولیان امر شدند.
 
علی اصغر عربشاهی رئیس مرکز بهداشت سراوان گفت: به مناسبت سومین روز از هفته سلامت، روز سلامت خانواده و سلامت زمین، طرح تشدید کنترل فاضلاب‌های خانگی در منطقه آسپیچ توسط بازرسین بهداشت محیط مرکز محمدی به اتفاق شورا و دهیار منطقه اجرا شد.  
 وی افزود: جهت خاطیان دفع غیر بهداشتی ۱۵ اخطاریه نوبت اول و۴ اخطاریه پیگیری صادر شد.
 
رئیس مرکز بهداشت سراوان تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود جهت حفظ سلامت خود و جلوگیری از تخریب زیر ساخت‌های شهری از هدایت آب وفاضلاب به کوچه و معابر جدا خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی