Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ حسین بازماندگان امام جمعه بندرپل صبح امروز در حاشیه حضور در منطقه زلزله زده سایه خوش و دیگرروستاهای زلزله زده غرب هرمزگان در شهرستان بندرلنگه، اظهار داشت: زبان و قلم در تقدیر و تشکر از مجموعه عظیم سپاه پاسداران در بحران زلزله غرب هرمزگان عاجز و قاصر است.

وی افزود: با توجه به خلوص، از خود گذشتگی و ایثار مجموعه عظیم سپاه پاسداران و سرداران سرافراز سپاه در زلزله غرب هرمزگان  زبان کم آورده و نمی تواند از خدمات شایسته این مجموعه مخلص آن طور که باید تقدیر و تشکر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ بازماندگان با اشاره به نقش برجسته و بی‌نظیر سپاه در تمامی بحران‌ها و مخصوصا نقش بی بدیل این سربازان ولایت در زلزله سایه خوش و روستاهای بخش مهران همانند نقش این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس، دفاع و حفاظت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه با داعش و نابودی آن از منطقه و جهان بود،  بیان کرد: سپاه پاسداران صرفا یک مجموعه نظامی نیست بلکه نهادی است که بدون توجه به مکان و زمان همیشه و در همه حال خدمت به مظلومان و نیازمندان را وظیفه خود می‌داند.

وی با بیان اینکه مجموعه عظیم سپاه پاسداران مورد وثوق و اعتماد مردم است، اظهارکرد: در اجرای طرح‌های سراسری و ملی رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه و مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه مردم ایران نشان دادند به سپاه باور و اعتماد دارند و مورد وثوق خود می‌دانند، چرا که سپاه ثابت کرده جز خوبی مردم و کشور هدف دیگری ندارد و همچنین این نیروی مخلص که از ابتدای زلزله در کنار مردم حضور داشت باعث ایجاد آرامش در بین عزیزان زلزله‌زده شد تا جایی که آحاد مردم از وجود و حضور این عزیزان  مشکلات خود را فراموش کردند و به آرامش رسیدند تا بدانجا که می گویند ای کاش تا لحظات آخر این عزیزان برایشان امکان حضور میسر می بود و ای کاش کار سازندگی منازل آسیب دیده را هم این لشکریان مخلص خدا مدیریت می کردند.

امام جمعه شهر بندرپل با اشاره به اینکه مردم همیشه همراه و همیار سپاه هستند، اضافه کرد: اجرای طرح‌های بزرگ با کمک و مشارکت خیرین و آحاد مختلف مردم توسط سپاه بیانگر جایگاه رفیع و اعتماد عمومی مردم به این نهاد مقدس است.

شیخ حسین بازماندگان ادامه داد: سپاه همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و در روزهای سخت و مشکلات غم‌خوار و کمک حال آنها بوده و خود را تافته جدا بافته ندانسته و نمی‌داند.

وی گفت: سپاه پاسداران در تمامی صحنه‌ها  همیشه و در همه حال پیشرو بوده تا ملت بزرگ ایران در آسایش، آرامش و رفاه زندگی کنند.

امام جمعه اهل سنت پندرپل تصریح کرد: سپاه پاسداران با اعتماد و بها دادن به جوانان و با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی کرده و تهدید علیه کشور را به فرصت تبدیل کرده است.

ملتی که شهادت برایش سعادت است، شکست‌ناپذیر می‌شود

 امام جمعه بندرپل با بیان اینکه ملتی که شهادت را سعادت دانست شکست‌ناپذیر است، اظهارکرد: اعتراف دشمنان به قدرت بازدارندگی و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی افتخار بزرگی است که به آسانی بدست نیامده است.

شیخ بازماندگان بیان کرد: امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و ملت بیش از پیش از سپاه عصبانی است و به طرق مختلف به تخریب این نهاد مردمی می‌پردازد چرا که سپاه مانع بسیار بزرگی در رسیدن آنها به اهداف شومشان است.

سپاه باعث افتخار به ایرانی بودن‌مان است

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، اضافه کرد: من وقتی تلاش و مجاهدت سپاه پاسداران و بسیجیان عزیز می بینم به ایرانی بودن خود می بالم و افتخار می کنم و با تمام وجود به نمایندگی از این مردم صبور و نجیب زلزله‌زده با کمال افتخار اعلام میدارم که حاضرم بر دستان سپاهیان دلاور و بسیجیان عزیز در کمال تواضع بوسه بزنم. خداوند به این عزیزان طول عمرباعزت و بابرکت و سلامتی عنایت بفرماید.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: شیخ حسین بازماندگان هرمزگان بندرعباس سپاه پاسداران غرب هرمزگان امام جمعه زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902062

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟