Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@03:09:26 GMT

قتل مشکوک زن جوان در حضور اعضای خانواده!

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۳۴۵۷

قتل مشکوک زن جوان در حضور اعضای خانواده!

به گزارش همشهری آنلاین، چهاردهم تیر سال جاری، مرگ مشکوک زن جوانی در یک خانه در جنوب تهران با تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و محمدتقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را کلید زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم جنایی به محض حضور در خانه با جسد زن ۲۲ساله‌ای مواجه شدند که براثر خفگی به طرز مشکوکی فوت کرده بود و این در حالی بود که ۴ نفر دیگر از اعضای خانواده متوفی از جمله همسر، مادرهمسر، خواهرهمسر و داماد خانواده همسر در خانه حضور داشتند.

به این ترتیب ماموران پلیس جسد زن جوان با دستور بازپرس پرونده برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل کردند. در تحقیقات متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد زن جوان به قتل رسیده است. این در حالی بود که آثار خفگی با یک نوار باریک کنار گردن مقتول مشهود بود.

همین کافی بود تا تیم جنایی به همسر مقتول مشکوک شوند و وی را هدف تحقیقات قرار دهند. مرد جوان در بازجویی‌های اولیه گفت: زمان وقوع حادثه در خانه بودم اما در حمام حضور داشتم. وقتی که بیرون آمدم، جسد همسرم را مشاهده کردم و از چگونگی مرگش اطلاعی ندارم.

بازپرس پرونده پس از اظهارت ضد و نقیض مرد جوان و به دنبال کشف سرنخ‌های دیگر، دستور بازداشت همسر مقتول را به اتهام قتل صادر کرد و ۳ فرد دیگری که در خانه حضور داشتند را هدف تحقیق قرار داد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در خصوص کشف زوایای پنهان قتل زن ۲۲ساله توسط محمدتقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و متهم پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 690063 منبع: تسنیم برچسب‌ها تهران قتل - قاتل حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران قتل قاتل حوادث ایران زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس خبری که خبرگزاری مهر منتشر کرده است، روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901914

دیگر خبرها

  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت