Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد میمنت آبادی روز سه شنبه در همایش منطقه‌ای رایحه که به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: آزادی در تعریف جهانی یعنی هر گونه رفتاری که به دیگران آزار نرساند چه در حیطه پوشش، نوشتن، قلم، موسیقی، صدا یا هر رفتار دیگری نباید با نام آزادی به دیگران آسیب زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه بحث پوشش ابزاری برای سود اقتصادی، مطامع سیاسی و رفع شهوانی تبدیل شده و متأسفانه این ابزارهای در اختیار جامعه بشری به سمت انحراف کشیده و با عناوین مختلف بمباران تبلیغاتی می‌شویم.

عضو شورای شهر سنندج عنوان کرد: برخی افراد کج رویی حجاب و عفاف را به سمت کج رویی سیاسی می‌برند و تلاش عمده طراحان این موضوع به سمت اقدامات سیاسی سوق دادن موضوع بوده و غافل از اینند که سود جویان اقتصادی پشت این موضوع هستند.

میمنت آبادی گفت: در هیچ جامعه، تمدن و مذهبی در طول تاریخ زنان بی حجاب نبوده اند و ایرانی‌ها اولین مردمانی بوده اند که از چادر استفاده کرده و اسلام به این پوشش حیثیت خاصی بخشیده است.

وی با بیان اینکه کردستان به شیر زنان خود افتخار می‌کند، افزود: شهیده فاطمه اسدی بعد از ۴۰ سال اولین زن تفحص شده کشور و ناهید فاطمه کرجو سندهای فرهیخته مردم کردستان هستند.

وی تصریح کرد: اسلام به عنوان یک ایدئولوژی و روش درست زیستن انسان هاست و برای سلامت جامعه باید اصول دین اسلام را به عنوان مبنای زندگی خود جاری کنیم.

کد خبر 5536867

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج شورای شهر سنندج حجاب و عفاف عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه دعای عرفه نماز عید قربان آمار کرونا حجاب و عفاف خطبه های نماز جمعه اردبیل سنندج ایلام شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم

امر به معروف و نهی از منکر از فرایض واجب اسلامی به شمار می‌روند و در قرآن هم به آن تاکید شده است؛ اما این موضوع طی سال‌های اخیر در ایران به خصوص در مسئله حجاب به یک چالش اجتماعی و سیاسی تبدیل شده است که علت آن مورد بررسی قرار گرفته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند