Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،ذرئیس پارلمان لبنان گفت: جنگ ۳۳ روزه نقطه آغاز پیروزی های این کشور و شکست دیگری برای دشمن صهیونیستی و طرح های آن بود.

 نبیه بری روز سه شنبه در پیامی به مناسبت شانزدهمین سالروز آغاز جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ با رژیم صهیونیستی افزود: لبنان از ۳۳ روز آتش، کشتار، ویرانی و آوارگی پیروز خارج شد و در آتش کوره خاورمیانه جدید سقوط نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: و امروز پس از ۱۶ سال از آن جنایت صهیونیستی در حق لبنان و نقض حاکمیت زمینی و اشغال بخش شمالی روستای الغجر و نقض بیش از ۲۲ هزار باره حریم هوایی و دریایی با اهداف خصمانه برای غارت منابع نفت و گاز لبنان از جامعه جهانی می خواهیم که با فشارهای سیاسی و امنیتی، وحشیگری رژیم صهیونیستی را مهار و آن را وادار به پایبندی به قطعنامه های بین المللی کنند.

بری اضافه کرد: به نام لبنان که معادله ارتش، ملت و مقاومت در آن به پیروزی رسیدند تاکید می کنیم که از همه منابع دریایی و زمینی کشور دفاع می کنیم.

وی افزود: بیشتر از آنچه از خاک کشور دفاع کردیم از منابع زمینی و دریایی دفاع خواهیم کرد.

رئیس پارلمان لبنان بیان کرد: از همه طرف ها می خواهیم که دست از بازی های سیاسی بردارند و کشور را به خاطر خودخواهی و کینه های شخصی به قربانگاه نبرند.

بری افزود: لبنانی ها امروز با یک آزمون جدید روبرو هستند و شایسته است که با روی آوردن به گفت و گو و اتحاد، از هرگونه تلاش برای نابودکردن کشور از داخل و وارد کردن نهادهای کشور به حالت تعطیل خوداری کنند زیرا این اقدامات چه مرتکب شوندگان آن بدانند یا ندانند یک جنایت و حتی خیانت در حق لبنان و لبنانی ها به شمار می رود.

وی اضافه کرد: همانطور که لبنانی ها در ژوئیه ۲۰۰۶ در آزمون وطن دوستی و ملی گرایی قرار داشتند امروز نیز که خطرات و چالش ها کشور را دربرگرفته در مقابل آزمون دیگری قرار دارند و باید ازهمان عناصر و ابزارهایی که توانست آن ها را در جنگ ۳۳ روزه به پیروزی برساند کمک بگیرند.

/انتهای پیام
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جنگ ۳۳ روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳ /۰۲ /۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ /۰۲ /۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

بنا به روایت ایسنا، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901941

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد