Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ زیر قیمت مصوب خود و در حدود ۶۸ به فروش می‌رسد و برنامه ای برای افزایش قیمت نداریم. - اخبار اقتصادی -

حسنی مقدم مدیر کل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بر اساس گزارش هایی که داریم قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری 35 هزار تومان تا 35 هزار و 500 تومان است و قیمت  مصوب این محصول برای مصرف کننده 39 هزار و 800 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قمیت مصوب تخم مرغ نیز بر خلاف آنچه در یکی از رسانه های کشور مطرح شده هیچ تغییری نداشته است.
مدیر کل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: برای تعیین قیمت مصوب تخم مرغ باید روال قانونی خود را طی کند؛ به طوری که در مرحله اول اتحادیه درخواست اصلاح قیمت می‌دهد، معاونت امور دام و  بازرگانی وزارت جهادکشاورزی آنها را بررسی می‌کنند تا قیمت در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعیین و اعلام شود اما هیچ کدام از این اقدامات انجام نشده است و هر گونه افزایش قیمت تکذیب می‌شود.
حسنی مقدم گفت: ممکن است به صورت موردی گران فروشی تخم مرغ در بازار مشاهده شود اما به طور متوسط در بازار 37 تا 38 هزار تومان به فروش میرسد که زیر قیمت مصوب 39 هزار و 800 تومانی خود است.

وی اظهارداشت: شانه های 30 عددی تخم مرغ به طور معمول حدود 1.8 کیلوگرم وزن دارند که قمیت مصوب آن برای مصرف کننده 72 تا 73 هزار تومان می‌شود اما اکنون کمتر از این قیمت است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی قیمت مصوب تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید خرما با گرده افشانی نخیلات در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: بیش از ۳۵۰ هکتار نخلستان در این شهرستان وجود دارد که ۱۷۰ هکتار آن مثمر است.
وی افزود: درختان خرما به‌ صورت سنتی و دستی توسط کارگران ماهر، گرده افشانی می‌شود و هر کشاورز بر اساس تعداد نخل‌های خود عملیات گرده‌افشانی را برای تولید محصول انجام می‌دهد.

فانی بیان کرد: در برنامه تغییر الگوی کشت، توسعه کشت نخیلات به‌عنوان یکی از کشت‌های کم آب بر و متحمل به بی آبی در دستور کار قراردارد که رقم زاهدی، شاهانی، پیاروم و کبکاب بیشترین توسعه را در شهرستان دارند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: گرده افشانی نقش بسیار مهمی در افزایش تولید و کیفیت محصول خرما دارد و رعایت اصول و دقت در انجام آن ضروری است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • افزایش تولید خرما با گرده افشانی نخیلات در فسا