Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر برکناری دراگان اسکوچیچ از تیم ملی فوتبال ایران در فاصله چند ماه تا جام جهانی قطر بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی و خارجی داشته است. این مربی کروات روز گذشته با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال برکنار شده است و فدراسیون گزینه‌هایی را برای جانشینی این مربی درنظر گرفته است و طبق گزارش یک نشریه فرانسوی یکی از این گزینه‌ها «اوله گونار سولشائر» ستاره و سرمربی سابق منچستریونایتد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت فرانسوی «فوت مرکاتو» در خبری اختصاصی از «اوله گونار سولشائر» به عنوان اولویت فدراسیون ایران برای نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نام برد. این سایت در «به روز رسانی» آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال دنیا نوشت: «ایران اوله گونار سولشائر را در نظر گرفت. سولشائر که از پایان ماجراجویی خود با منچستریونایتد در نوامبر ۲۰۲۱ بیکار شده است، هنوز پس از هشت ماه باشگاهی را پیدا نکرده است.»

در ادامه این خبر با اشاره به علاقه ایران به کار با این مربی، تاکید شده است که سولشائر تمایلی برای کار در تیم ملی ندارد: «طبق اطلاعات ما، مهاجم سابق منچستریونایتد در اولویت فدراسیون فوتبال ایران بود اما سولشائر که در ایران بسیار پرطرفدار است، اولویت‌های کوتاه مدت دیگری دارد و جایگزین دراگان اسکوچیچ که استعفا داد، نخواهد شد.»

اما از طرف دیگر دختر سرمربی سابق منچستریونایتد استوری عجیبی را در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش منتشر کرد که ظاهرا از یک بمب نقل و انتقالاتی خبر می‌دهد و از پرچم ایران نیز استفاده کرده است.

کد خبر 690069 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد

 سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویسی: اگر فدراسیون عرضه ندارد، شورای امنیت ملی وسط بیاید!

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال