Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:19:40 GMT

پاسخ منفی اوله‌گونار سولسشر به ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۴۱۰۷

پاسخ منفی اوله‌گونار سولسشر به ایران

به گزارش "ورزش سه"، فوت‌مرکاتو ساعاتی پیش با انتشار خبری مدعی شد مقامات فوتبال ایران برای جذب اوله‌گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، و استفاده از او به عنوان جانشین دراگان اسکوچیچ، ابراز تمایل کرده‌اند.

این رسانه اما دقایقی پیش مدعی شد سولسشر به درخواست ایران پاسخ منفی داده و اعلام کرده در کوتاه‌مدت برای خود اهداف دیگری دارد و برای هدایت تیم ملی ایران در جام جهانی راهی تهران نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالیکه فوتبال ایران ظاهرا برای اخراج رسمی دراگان اسکوچیچ آماده می‌شود بازار شایعات درباره گزینه‌های جانشینی او داغ شده است. اسکوچیچ که تیم ملی ایران را به جام جهانی رسانده تنها چهار ماه مانده به شروع تورنمنت، از این سمت کنار گذاشته می‌شود.

با اینکه خبرها در ایران بیشتر حاکی از این است که احتمال نشستن یک گزینه داخلی روی نیمکت تیم ملی بیشتر از سایر سناریوها است اما ادعاهایی مثل ادعاهای اخیر فوت‌مرکاتو، پیچیدگی روند جانشینی اسکوچیچ را بیش از پیش خواهد کرد.

سولسشر نروژی، ماه نوامبر گذشته، از سمت خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد اخراج شد. یونایتد که در دوران هدایت او تا پیش از ماه نوامبر نتایج بسیار ضعیفی گرفته بود در نهایت این مربی نروژی را اخراج کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ سرمربی اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا به خلیج فارس در قرآن اشاره شده است؟ مفسران قرآن پاسخ می دهند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبریک نوروزی خلبان نیروی هوایی ارتش برفراز خلیج فارس و از آسمان ایران (فیلم) فرمانده نیروی دریایی سپاه: امروز روز پایان اشغال‌گری ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج‌ فارس است (فیلم) نمای زیبایی از خلیج فارس از ایستگاه فضایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • فیلم/ روایت جالب شمسایی از روز پاسخ ایران به اسرائیل
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • آیا به خلیج فارس در قرآن اشاره شده است؟ مفسران قرآن پاسخ می دهند (فیلم)
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود