Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی رضایی در جمع اعضای ستاد برگزاری یادواره سه هزار شهید قشقایی به درجه اعتقاد آدمی به ذات الهی گفت: متاسفانه برخلاف انچه که در نماز بر تمسک جستن صرف به خداوند تاکید داریم، اما در عمل اینگونه نبوده و به هر راه و به هرکس در هنگام سختی متوصل می‌شویم غیر از ذات حق و در نهایت وقتی نتیجه نگرفتیم به پروردگار رجوع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به دیدگاه شهید مطهری در خصوص درجه ایمان آدمی گفت: ما همه فکر می‌کنیم به منبع الهی ایمان آوردیم در حالی که جز این هست و دچار شرک خفیه هستیم و دست به دامان همه کس و همه چیز غیر از خدا می‌زنیم و لذا فردای قیامت ما ناخواسته به جهت شرک ورزیدن به عبودیت خداوند، در صف مشرکان قرار می‌گیریم، چرا که انجا که باید تحقیق می‌کردیم، تقلید کردیم و انجایی که باید تقلید می‌کردیم، تحقیق کردیم در حالی که امروزه ما فرصت تحقیق را از خود گرفتیم حال آنکه تنها چیزی که باید دران تحقیق پذیرفت خود توحید هست.

مسئول رسانه بسیج فارس به اعتقاد راسخ شهدا که حتی علی‌رغم کسب توفیقات علمی که می‌توانستند درجات خود را در جامعه ترفیع دهند، اما جنگ و جبهه را ترجیح دادند و جاودان شدند اشاره و گفت: امروز ما به شهدا حسرت می‌خوریم و هرچی نگاه می‌کنیم به یک چیز می‌رسیم که از تعلقات دنیوی و مادی و حتی فرزندان عزیز خود دل بریدند تا جاودان بمانند.

رضایی حفظ و حراست از نظام و کشور را وصیت و سفارش شهدا توصیف کرد و افزود: اگرامروز ان طور که باید به سفارش عزیزان عمل نشده بدان جهت هست که ما فراموش کردیم و آنچه را که یکروز بخاطران شعار دادیم و جوانان پاکی جان دادند را ازیاد بردیم و بجایی رسیدیم که شهید باکری پیش بینی کرده بود که بازماندگان از جنگ به سه گروه تفسیم می‌شوند (که یک عده با این که همرزم شهدا بودند، جنگ را زیر سوال می‌برند و یک عده هم به سراغ دنیا طلبی می‌روند و فقط یه گروه معدود می‌مانند که حسرت می‌خورندو دق می‌کنند) که به گفته این شهید عزیز، افراد جزء هر کدام قرار بگیرند، پشیمان خواهند شد.

او هر گونه سو استفاده از وجود شهدا و به نان رسیدن از نام آن‌ها را باعث مدیون شدن به شهدا دانست و گفت: اگر قرار است نام شهدا را همانطور که زنده هستند و از محضر الهی روزی می‌گیرند، احیاء کنیم باید به معنای واقعی آن‌ها را حاضر و ناظر بدانیم که مصداق آن شهید سلیمانی عزیز است که خود را یک لحظه از روح شهدا جدا ندید و مورد تحسین دوست و دشمن بود و در شهادت او گرایش‌ها و افکار مختلف گریستن، چرا که رابطه خود را با خدا اصلاح کرد و لذا خداوند نیز رابطه او را با امت اسلامی اصلاح کرد و لذا اگر بدنبال محبوبیت هستیم راه ان اصلاح کردن ارتباط با ذات الهی است تا او به داشته کم ما برکت بدهدو قلیل ما رادرچشم دیگران کثیر کرده و عزت یابیم.

رضایی به وجود سه هزار شهید قشقایی اشاره و گفت: این یاد واره اولین گامی است که برای احیا نام این شهدا می‌خواهیم برداریم که باید محکم برداشت و این تعداد شهید را بعنوان یک شناسنامه‌ای از انسان‌های پاک سردست بگیریم و به ان افتخار کنیم، چرا که در طول قرن‌ها عشایر حافظ کشور بودند و حکومت و مرز‌های ایران توسط این قشر حراست می‌شد و امروز مشخص می‌شود که اگر در طول ۸ سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک کشور از ان جدا نشده، بدان جهت است که سه هزار شهیدقشقایی فقط از فارس تقدیم شده است که در کنار دیگر شهدای عزیز پرچم جمهوری اسلامی را برافراشته نگه داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه فارس شهدای قشقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سالروز شهادت استاد مطهری هفته  بزرگداشت مقام معلم و عقیدتی سیاسی در  سپاه با حضور مردم و مسئولین مزار شهدای شهرستان پلدشت عطر افشانی شد .

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ،خانواده های معظم شهداء و ایثارگران برگزار شد حاضران با نثار فاتحه بر ادامه راه شهدای والامقام تاکید کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است