Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس یک نظرسنجی، بیش از نیمی از جمهوری‌خواهان گفتند که اگر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا نامزد انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ باشد، به او رأی نمی‌دهند.

به گزارش ایران اکونومیست، بر اساس نظرسنجی نیویورک‌تایمز که با همکاری کالج سیینا انجام شد، حدود ۴۹درصد از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه در نظرسنجی گفتند که در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری به ترامپ رای خواهند داد و از میان رای‌دهندگان جمهوری‌خواه زیر ۳۵سال، ۶۴درصد گفتند که به ترامپ در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری رأی نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۵درصد از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری در پاسخ به سوالی درباره اقدامات ترامپ در مورد انتخابات ۲۰۲۰ گفتند که «او از حق خود برای شرکت در انتخابات استفاده می‌کرد»؛ در حالی که تنها ۱۹درصد گفتند که این مسئله «دموکراسی آمریکایی را تهدید کرد.»

نیویورک‌تایمز دو روز پیش هم در نظرسنجی که با همکاری کالج سیینا انجام داد، نوشت که اکثریت دموکرات‌ها از داشتن یک نامزد جدید به جای جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ حمایت می‌کنند.

بر اساس نظرسنجی نیویورک‌تایمز، تقریباً ۶۴درصد از رأی‌دهندگان دموکرات معتقدند این حزب باید نامزد دیگری را برای ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۲۴ معرفی کند و حدود ۳۳درصد نیز سن بایدن را دلیل اصلی این خواسته خود عنوان کردند؛ در حالی که حدود ۳۲درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که مربوط به عملکرد شغلی دولت اوست.

در این نظرسنجی آمده که ۹۴درصد از جوانان ۱۸ تا ۲۹ ساله گفتند که یک نامزد جدید را ترجیح می‌دهند و ۳۳ درصد از رای‌دهندگان در نظرسنجی عملکرد بایدن را تأیید کردند.

طبق این نظرسنجی، ۲۰درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، اقتصاد را یکی از مهم‌ترین مسائل پیش روی کشور و ۱۵درصد نیز تورم و هزینه‌های زندگی را مهم‌ترین موضوع عنوان کرده‌اند. تنها ۱۳درصد از رای‌دهندگان معتقد بودند که کشور در مسیر درستی قرار دارد.

به نوشته نیویورک تایمز، این پایین‌ترین سطح ثبت‌شده از زمان آغاز بحران مالی در آمریکا است که بیش از ۱۰ سال پیش شروع شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دونالد ترامپ ، نظرسنجی ، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دونالد ترامپ نظرسنجی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری رای دهندگان جمهوری خواه رای دهندگان نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا

جمعی از دانشگاهیان بجنوردی در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا که به دلیل اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی مورد ظلم قرار گرفتند، تجمع کردند.

کد خبر 748779

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا