Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:03:00 GMT

ارتقاء شبکه دیتا در ۲ شهرستان خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۴۳۳۴

ارتقاء شبکه دیتا در ۲ شهرستان خوزستان

به گزارش ایرنا رحیم فلاح زاده سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: توسعه شبکه دیتا با افزایش ظرفیت ارائه اینترنت در مرکز تلفن شهر باوج از توابع بخش ابوالفارس رامهرمز انجام گرفت.

وی افزود: عملیات توسعه شبکه دیتای این مرکز با کابل کشی و نصب تجهیزات فنی و با هدف افزایش ظرفیت ارائه اینترنت adsl خانگی به مشترکان جدید، با توسعه فنی مخابراتی، نصب تجهیزات ۲ کارت ۳۲ پورتی جدید و افزایش یافتن ظرفیت ارائه دیتا در این مرکز به ۱۲۸ پورت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح زاده با بیان اینکه با این اقدام امکان بهره مندی بیش از پیش متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت از اینترنت باند پهن (adsl خانگی) فراهم شده است، ادامه داد: متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت این مرکز به منظور بهره مندی از این خدمات می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۰۲۰ تماس گرفته و نسبت به ثبت نام و انتخاب بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اینکه ۶۴ پورت اینترنت adsl خانگی در این مرکز تلفن، افزایش پیدا کرده است، ادامه داد:  توسعه بسترهای مخابراتی در همه حوزه‌ها و ارائه خدمات همسان بر بستر مخابراتی در نقاط مختلف به ویژه در حوزه شبکه دیتا یکی از برنامه های مخابرات منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: همچنین دیتای ثابت مرکز تلفن شهر میانرود شهرستان دزفول با اجرای عملیات فنی و افزایش پنج برابری پهنای باند این مرکز، توسعه و ارتقا یافت.

فلاح زاده اظهار داشت: پهنای باند دیتای ثابت این مرکز از ۲۰۰ مگابیت به یک گیگا بیت افزایش یافت.

وی گفت:  دیتا در این مرکز تا پنج برابر افزایش سرعت پهنای باند یافته است.

برچسب‌ها ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان شبکه دیتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر شامگاه سه شنبه (١١ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:یکی از مشکلات این شهرستان نداشتن زون بندی شبکه آب است که در هنگام تعمیرات در یک منطقه، ۵۰ درصد آب شهر قطع می‌شود.

فریدون احمدی افزود: برای حل این مشکل طرح زون بندی شبکه آب شوشتر در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه وجود ساخت و ساز‌های غیرمجاز بر روی شبکه موجب کم فشاری آب در مناطق مختلف شهرستان می‌شود، اظهار کرد: در دو ماه گذشته آب ۱۳۰ باغ ویلا که به صورت غیر قانونی ایجاد شده بودند قطع گردید. 

سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر بیان کرد:تعمیرات اساسی تابلو برق ها، لایروبی ۱۱ مخزن و اصلاح شبکه از جمله اقداماتی است که برای جلوگیری از قطعی و افت فشار در فصل تابستان در حال اجرا می‌باشد.

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر