Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: اختلاف‌نظری نیست و متغیرهایی است که باید داده‌های آن ارائه شود که در دسترس نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری نشست اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون با دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: جلسه‌ای شش ساعته داشتیم و از ساعت 15 تا 21 به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تعدادی از اعضای هیئت رئیسه که بودند، در خدمت آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال بودیم.

وی افزود: دوستان در هیئت رئیسه، نکات، نقطه نظرات، دغدغه‌ها و مسائلی را که پیرامون تیم ملی به وجود آمده است به آقای اسکوچیچ گفتند. همچنین براساس مباحث اعلامی از سوی کمیته فنی، مسائل را مطرح کردیم و ایشان هم دفاعیات و نقطه نظراتی داشت که با هیئت رئیسه در میان گذاشت. آقای اسکوچیچ پس از بیان موارد موردنظرش فدراسیون را ترک کرد و به‌دنبال آن اعضای هیئت رئیسه این مسئله را از جهات مختلف بررسی کردند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: قرار شد صحبت‌ها را با کمیته فنی ادامه بدهیم و یکی از مسائل آقای اسکوچیچ این بود که در جلسه کمیته فنی نبوده است. قرار است هیئت رئیسه جمع‌بندی خود را پس از این جلسه طولانی به‌زودی به مردم عزیز و هواداران فوتبال برساند.

اصولی با اشاره به جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال که خروجی آن رد صلاحیت دراگان اسکوچیچ بوده است، یادآور شد: دوستان در کمیته فنی یک موضوع حرفه‌ای و روال را رعایت نکردند. پس از آن که موضوع را دنبال کردیم، گویا اطلاع و علمی نسبت به این موضوع نداشتند. باید نقطه نظرات و جمع‌بندی ما در کمیته فنی به‌عنوان نظر مشورتی، فنی و کارشناسی با سرپرست فدراسیون مکاتبه شود و به هیئت رئیسه بیاید و رسانه‌ای شدن آن درست نبود. امروز هم اذعان کردند که نسبت به این موضوع، اشتباه صورت گرفته و فضای جامعه و رسانه‌ها ملتهب شده است. اکنون هم بهتر است گمانه‌زنی نشود تا خادمین مردم در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به یک تصمیم صحیح، درست و قابل دفاع برسد. در این زمینه هیئت رئیسه تصمیم‌گیرنده است و مسیر درست و منطقی را طی می‌کند. امیدوارم در یک شرایط خوب و ایده‌آل تصمیم اتخاد شود و پس از آن بنده در خدمت خواهم بود.

وی درباره اینکه گویا برای اسکوچیچ هتل رزرو نشده بود و بلیت برگشت او برای امشب رزرو شده است تا ایران را ترک کند، گفت: آقای اسکوچیچ تصمیم داشت که امشب از ایران برود و 30 تیر ماه مجدداً به کشورمان باز می‌گردد. این مسئله برخورد بد یا به معنای برکناری نیست. خودش خواست بیاید و گفت‌وگو کند، ما هم استقبال کردیم. ما با حضور حداکثری و پررنگ اعضای هیئت رئیسه صحبت‌های سرمربی تیم ملی را گوش کردیم.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که اگر قرار به برکناری اسکوچیچ است بهتر نیست برخوردی محترمانه با او صورت بگیرد، اظهار داشت: اصلاً به چنین تصمیمی نرسیدیم که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم، اما رفتار محترمانه با همه سرلوحه کار ما بوده است و در این مورد صاحب کارنامه هستیم. هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر یا عدم تغییر صورت نگرفته است و متغیرهای متعددی وجود دارد که بعداً در مورد آن صحبت می‌کنیم.

اصولی در واکنش به طرح این موضوع که «گویا اختلاف‌نظری برای رفتن یا ماندن اسکوچیچ وجود دارد»، گفت: اختلاف‌نظری نیست و متغیرهایی است که باید داده‌های آن ارائه شود که در دسترس نبود. صحبت‌هایی که آقای اسکوچیچ گفت باید با کمیته فنی بررسی شود و نیاز به تصمیم منطقی و عاقلانه دارد. اجازه بدهید نظرات تمام اصحاب رسانه، صاحب‌نظران، بزرگان فوتبال و هواداران را بیشتر بسنجیم. هر چقدر رفتار پخته‌تر و سنجیده‌تر داشته باشیم و موضوعات را بیشتر بررسی کنیم، تصمیم درست‌تری خواهیم گرفت.

وی راجع به اینکه آیا با این دودستگی می‌توان به تیم ملی در صورت ماندن اسکوچیچ امیدوار بود و مشکلی ایجاد نمی‌شود، یادآور شد: اختلاف‌نظر و دیدگاه همیشه بوده است و اتفاقاً یکی از بحث‌های امروز این بود. این اختلاف‌نظر را نباید نشان‌دهنده دودستگی دانست. وقتی چیزی به اسم منافع ملی، تیم ملی و پرچم پرافتخار سرزمین عزیزمان تبدیل به محور می‌شود، همه اختلاف‌نظرها کنار گذاشته می‌شود و همه جلو می‌آیند. در همین تیم هم آقای اسکوچیچ گفت که اختلاف‌نظر بوده است، اما در زمین مسابقه یک‌دستی و تلاش برای اعتلای سرزمین‌مان ایران را دیدیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که وقتی بازیکنی هم تیمی خود را مار خطاب می‌کند یا می‌گوید حرف و عمل‌شان یکی نیست می‌توان گفت چیزی جز دودستگی وجود دارد، گفت: اینها صحبت‌هایی است که زده می‌شود و خواهشم این است که به برخی از این صحبت‌ها دامن نزنید. باید برای تیم ملی و کشورمان شرایطی فراهم کنیم که اگر اختلاف‌نظری وجود دارد، آن را رفع کنیم و به آن دامن نزنیم. براساس صحبت اهل فن و صحبت‌های آقای اسکوچیچ، این موضوعات مسبوق به سابقه بوده است. این مسائل به شکل خوبی در حال مدیریت شدن است و هر کسی نقشی دارد و باید براساس نقش تعریف شده خودش عمل کند، بهترین عمل را انجام دهد و خارج شدن از این نقش‌های تعریف و تعیین‌شده، آسیب فردی و جمعی دارد.

اصولی درباره اینکه ادامه‌‌دار شدن موضوع به حواشی دامن می‌زند، اظهار داشت: ما برای این مسئله زمان مشخصی پیش خودمان داریم و یکسری داده‌ها را داشتیم و در اسرع وقت تصمیم‌گیری می‌شود.

وی راجع به اینکه برخی بازیکنان استوری گذاشتند و چطور برخورد خواهد شد که شاهد تکرار این مسائل نباشیم، گفت: ترکیب تیم ملی با سرمربی تیم است و من به‌عنوان هیئت رئیسه باید نقش خودم را ایفا کنم. البته درباره برخی رفتارها آیین‌نامه‌هایی وجود دارد که اگر لازم باشد بر مبنای آن عمل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سخنگوی فدراسیون فوتبال اعضای هیئت رئیسه آقای اسکوچیچ اختلاف نظری اختلاف نظر کمیته فنی صحبت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگویی درباره برنامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: با توجه به اینکه ۱۳ نفر از لیست شورای ائتلاف در دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دور دوم انتخابات آمدند لیست مان را با حضور این ۱۳ نفر به‌علاوه سه نفر دیگر از منتخبان خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: احتمالا این سه نفر ظرف ۲۴ ساعت آینده توسط شورای ائتلاف انتخاب خواهند شد تا لیست تکمیل شود.

سخنگوی شورای ائتلاف بیان کرد: همان‌طور که در نشست شورای ائتلاف که در روز سه‌شنبه در مسجد نور خیابان فاطمی برگزار شد وحدت با جبهه پایداری وجود دارد و آقای قالیباف، آقای حدادعادل و آقای آقاتهرانی به همراه حدود ۱۵۰ نماینده منتخب مجلس دوازدهم در این نشست حضور داشتند لذا وحدت بین جریان‌ها ادامه خواهد داشت.

رسولی گفت: بعد از انتخابات ۱۱ اسفند جلسات مختلفی در گوشه و کنار برگزار شده و شورای ائتلاف هم به‌عنوان یک جریان سیاسی از منتخبان مجلس دوازدهم برای حضور در نشست دعوت کرد که نزدیک به ۱۵۰ نماینده در این نشست شرکت کردند و اولین پیام آن همدلی و همفکری است تا مجلس دوازدهم یک مجلس کارآمد و مفید برای کشور باشد.

وی درباره ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم اظهار کرد: نظر نمایندگان است که ترکیب هیئت‌رئیسه را مشخص می‌کند لذا افرادی که از نظر تجربه و کارآمدی می‌توانند در اداره مجلس موثر باشند را انتخاب خواهند کرد و ما به‌عنوان شورای ائتلاف تلاش می‌کنیم که وحدت حفظ شود و در مجلس دوازدهم شاهد ایجاد هیئت‌رئیسه قوی و کارآمد باشیم

دیگر خبرها

  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم