Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:24:59 GMT

علت قطعی و افت فشار آب شرب در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۴۴۹۲

علت قطعی و افت فشار آب شرب در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد خانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی  امشب در گفت و گو با خبرنگاران در دلیل قطعی آب برخی مناطق شهر تبریز  از روز گذشته تاکنون را ناشی از بروز حادثه بر روی شیر فلکه ۸۰۰ میلی متری خط انتقال اصلی عنوان کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در خصوص قطعی آب شرب برخی از نقاط کلان‌شهر تبریز گفت با عنایت به حادثه پیش‌بینی‌نشده افتادگی زبانه شیرفلکه ۸۰۰ میلی‌متری خط انتقال اصلی چاه‌های هروی، قزلجه میدان، سعیدآباد که از ساعت ۲۳ مورخ ۲۰ تیر به وقوع پیوست و به‌دنبال این حادثه آب مناطقی از شهرک‌های یاغچیان ، پرواز، سهند،کوی دادگستری و کوی فردوس دچار افت فشار و قطعی آب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وقوع این حادثه پیش‌بینی‌نشده اکیپ حوادث شرکت آب و فاضلاب استان با عملیات شبانه در محل حاضر شده و اقدام به ترمیم شیرفلکه فوق کرد که خوشبختانه توانستند تا ساعت ۶ صبح نسبت‌به رفع مشکل اقدام کنند.

خانی افزود: با تلاش کارکنان آبفای استان تا ظهر امروز براساس گزارشات میدانی و اخذ شده مشکل قطعی آب  همه نقاط یاد شده برطرف گردیده و در حال حاضر  آب پایدار در همه نقاط کلان‌شهر تبریز در جریان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد خانی تبریز آب شرب تبریز مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقي قطعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه گرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی می‌باشد، در خصوص علت اصلی بروز اینگونه حوادث در شبکه فاضلاب گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهری صرفاً برای جمع آوری فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در ادامه گفت: عدم گنجایش مناسب جداول برای هدایت آب‌های سطحی و اتصال غیر مجاز جداول به شبکه‌های جمع آوری فاضلاب باعث آبگرفتگی معابر و ورود روانابهای سطحی حاوی مواد جامد به داخل شبکه جمع آوری فاضلاب می‌شود، و با ورود به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب در برخی منازل و خیابان‌ها می‌شود که می‌طلبد شهرداری ایلام با بررسی و طراحی سازه‌های انتقال آب این مناطق که در بارندگی‌های شدید مشکلات عدیده‌ای برای همشهریان عزیز به وجود می‌آورد جلوگیری نماید.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام افزود: در بارندگی اخیر حدود ۳۲ مورد رفع انسداد در شبکه شهرهای استان انجام گرفته و اکیپ‌های اجرایی نیز در این زمینه آماده به کار هستند تا در صورت بروز حادثه نسبت به انجام عملیات اجرایی اقدام کنند.

کد خبر 6098042

دیگر خبرها

  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد