Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «احمد المدلل» در گفتگو با خبرگزاری فلسطین الیوم تصریح کرد که این سفر ناخوشایند خیر و برکتی برای قضیه فلسطین ندارد و ما اهمیتی به آن نمی‌دهیم و هدف از این سفر تنها تقویت سلطه آمریکایی صهیونیستی بر کشورهای عربی و به غارت بردن ثروت و منابع آنان است.

المدلل اظهار داشت که سفر بایدن به شهر بیت لحم نیز تنها در چارچوب یک پروتکل دینی صورت می‌گیرد و آنگونه که برخی گمان می‌کنند، نفعی برای مسئله فلسطین نخواهد داشت و تنها سود و فایده این سفر برای رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین تصریح کرد که یکی دیگر از اهداف این سفر، نابودی باقی مانده قضیه فلسطین و مشروعیت‌بخشی هرچه بیشتر به رژیم اشغالگر در این سرزمین و ایجاد ترس و وحشت در میان کشورهای عربی از طریق معرفی ایران به عنوان تنها دشمن آنان به جای «اسرائیل» است تا این کشورها همچنان از جنبه امنیتی و نظامی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی باقی بمانند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این رهبر جهاد اسلامی تاکید کرد که از جمله اهداف دیگر این سفر، فشار بر کشورهای عربی به منظور سوق دادن آنان به سمت عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و برقراری روابط امنیتی و اقتصادی با آن است.

احمد المدلل خواستار عدم دیدار رهبران تشکیلات خودگردان با بایدن شد و تاکید کرد که ادامه دیدار و گفتگوها با آمریکایی‌ها که جانبدار و حامی رژیم صهیونیستی هستند، موجب نابودی مسئله فلسطین خواهد شد.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی، عموم فلسطینیان را به تظاهرات در اعتراض به سفر بایدن به فلسطین اشغالی فراخواند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جهاد اسلامی فلسطین جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می‌شود.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

دیگر خبرها

  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل نسل‌کشی در غزه
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه