Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز، میدان امام نصف جهان آوردگاه به اهتزار در آمدن پرچم اصفهان عفیف است؛ اصفهانی که روزی شهدایشان زبان زد شدند؛ امروز «حجاب» و «عفاف» در دل این شهر پیام خود را با تصویر رسا و با عکس هایی بلند تر از فریاد، به تصویر کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ «حجاب» و «عفاف» دو مقوله ای است که بدون شک یکی از پارامترهای پیشرفت، پویایی و بالندگی کشورمان بوده و هست؛ پارامترهایی که امروزه به خوبی نقش آن برای دشمن مشخص شده و سعی دارد با تمام توان خود این دو را تحت تاثیر قرار دهد؛ در این راه برنامه ها و اقدامات دشمن، متعدد و دارای زمان بندی و طبقه بندی های کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت است؛ اقداماتی که در تهاجم فرهنگی و با تمام توان پایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این تهاجم دست دشمن نیز به خوبی برای ما روشن است هر چند که در برخی برهه ها متولیان امر منفعل عمل کرده و اقداماتشان ضربتی نبوده است اما بصیرت مردمی در مقابله با این تهاجم فرهنگی سپر ایمنی شده و به شکل های مختلف خود را نشان می دهد؛ اقداماتی که از بصیرت نشات گرفته و به شکل های مختلف بروز پیدا می کند؛ در یکی از این اقدامات و برنامه ها امروز، میدان امام نصف جهان آوردگاه به اهتزار در آمدن اصفهان عفیف است؛ اصفهانی که روزی کمییت و کیفیت شهدایش زبان زد شد؛ امروز «حجاب» و «عفاف» در دل این شهر پیام خود را با تصویر رسا و با عکس هایی بلند تر از فریاد، به تصویر کشید.

ساعت 18 است اما همچنان گرمای تابستان دست بردار بیست و یکمین روز از تیرماه نیست؛ گرمایی که کمتر کسی را مجاب می کند که از خانه خارج شود؛ درست همین زمان که هوای خنک و سرد دلپذیر و خواستنی است در میدان امام نصف جهان مردم رفته رفته گرد هم می آید تا در جشن بزرگ خانوادگی حجاب شرکت کنند؛ گرما و عصر یک روز در وسط هفته هم مانع نشده که حضور اصفهانی ها در این برنامه کمرنگ باشد؛ انگار که مردم دیار نصف جهان برای کار انقلاب و دین و حفظ آن زمان و گرما و سرما نمی شناسند؛ هر کجا دشمن حرکتی کند، آن ها در مقابله در وسط میدانند.

 

در میان جمعیتی که در میدان امام حضور داشتند؛ افراد با سن های مختلف و از نسل های متفاوت بودند اما همصدا و همراه یک مضوع را به تصویر کشیدند؛ حجابی که زینت است.

*مهربانی و لبخند در اوج بصیرت

در میان جمعیت که می روی مادری را می بینید که آب برای کودکش در دست دارد؛ کمی آن طرف تر بانویی نشسته که از کیفش آب سردی بیرون می آورد و با چند لیوانی که در دست دارد به اطرافیان خود آب سرد تعارف می کند؛ آن طرف تر کلمن شربت یک مادر اصفهانی چند نفری را دورش جمع کرده است؛ دختر جوانی در بین جمعیت در حال پخش کردن شکلات است و با روی گشاده درخواست کودکی که طلب چند شکلات می کند را اجابت می کند؛ درست در این همهمه مهربانی بانویی که با لبخند طوری قرار گرفته که چند نوجوان در سایه او قرار گرفته باشند؛ همگی مهربانی هایی است در دل این جشن برخاسته از بصیرت.

 

در حاشیه برگزاری مراسم جشن بزرگ خانوادگی حجاب امکانی فراهم شده بود که کودکان بتوانند نقاشی بکشند و در غرفه های کودکانه در کنار بازی و سرگرمی با آموزه های دینی نیز آشنا شوند؛ این محل ها با استقبال خوب کودکان در میدان امام روبرو شد.

 

این مراسم با اجرای عاطفه علی نژاد، شعرخوانی صابر خراسانی و خوانندگی حامد محضرنیا و با حضور پرشور خانواد های اصفهانی انجام گرفت.

در حالی که جنگ فرهنگی تمام عیار علیه حجاب و عفاف برای کشورمان در حال انجام است اما امروز مردم نصف جهان نشان دادند همچنان دشمن نتوانسته خواسته ها و اهداف خود را پیش ببرد البته یقیناً نیاز به کار فرهنگی بیشتر و عمقی تر در این زمینه وجود دارد چرا که همچنان دشمن در این زمینه با تمام توان فعال است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میدان امام نصف جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است

فرمانده فراجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی اظهار کرد: در ابتدا خیرمقدم و خوش آمد می‌گویم به کسانی که در دورانی در سنگر دفاع مقدس همراهشان بودیم و امروز نیز در سنگری دیگر برای آبادانی کشور در کنار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شغل حساس و سختی بر عهده معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی قرار دارد که بتوانند به نوعی تمشیت کنند که ثمرات آن برای سازمان‌ها و مردم باشد، افزود: دقت در انجام وظیفه با حساسیت و رعایت سر فصل‌ها سودی حاصل می‌کند که ثمرات آن امنیت روانی جامعه را فراهم و ماحصل آن برای مردم مفید است، امروز امنیت در همه کشورها دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی اولویت‌های آن تغییر می‌کند و این ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و جانی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تأثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهد هستند که دشمن تا پشت در خانه‌های ما آمدند و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم، امروز فراجا ۴۰ مأموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این مأموریت‌ها ۱۰ تا ۱۵ پیش نیاز دارد، یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ مأموریت را به درستی انجام داد و یکی از آنها برخورد با بی‌حجابی است.

کد خبر 751137

دیگر خبرها

  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • مقهور فریب حاشیه‌سازی‌های دشمن درباره کشف حجاب نشویم
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم