Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@01:12:20 GMT

ویژگی جدید واتساپ اتصال دو گوشی به یک حساب

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۴۵۹۸

ویژگی جدید واتساپ اتصال دو گوشی به یک حساب

ممکن است به زودی بتوانید دو گوشی را به حساب واتساپ خود متصل کنید. یکی از بزرگترین مشکلات واتساپ این است که نمی‌توانید از آن در بیش از یک گوشی استفاده کنید. اگرچه می‌توانید نمایه خود را با حداکثر سه دستگاه دیگر پیوند دهید، اما هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند گوشی هوشمند دیگری باشند. با این حال، این رویه ممکن است به زودی تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش جدید WABetaInfo، واتساپ در حال کار بر روی یک حالت همراه جدید است که به شما امکان می‌دهد یک گوشی دوم را به حساب خود پیوند دهید. علاوه بر این، تاریخچه چت شما مستقیماً روی آن گوشی همراه کپی می‌شود.

این اطلاعات در کد آخرین نسخه بتای واتساپ برای اندروید یافت شده است و هیچ اطلاعاتی در مورد زمان انتشار این ویژگی در دسترس نیست.

واتساپ

در حال حاضر امکان استفاده از یک حساب در چندین گوشی، در پلتفرم تلگرام ارائه می‌شود. بنابراین، کمی عجیب است که واتساپ، یک پلتفرم پیام رسانی که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود، این عملکرد را ندارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حساب حساب بانکی حسابداری حساب قرض الحسنه حساب کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و ساکنان این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مجتبی صارمی با تأکید بر تسریع در اجرای طرح های ابلاغی لرستان از طرف وزارت متبوع افزود: تأمين پوشش ارتباطی دیگر روستاهای واجد شرایط در این خصوص در دست اقدام است.

در ادامه جلسه نبی الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و نمایندگان اپراتور همراه اول برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های ابلاغی را مطرح کردند که تصمیمات لازم برای رفع موارد مطرح شده و تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار
  • اتصال فیبرنوری برنامه ویژه سال ۱۴۰۳
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است