Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل زارعی کوشا ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات ورزشکار کردستانی و مربیان وی که با کسب نشان طلای بازی‌های آسیایی کشتی آزاد برای کشور و استان افتخار آفرینی کرد، گفت: لیاقت و شایستگی جوانان کردستانی برای فتح قله‌های افتخار در ورزش بسیار بیشتر از وضعیت فعلی است، و امیدوارم در آینده شاهد قهرمانی‌های بیشتر ورزشکاران در مسابقات جهانی و المپیک باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان گفت: کسب مدال‌های رنگارنگ ورزشی در عرصه‌های مختلف ورزشی مایه افتخار برای همه مردم کشور و استان است و امیدواریم که این دست از افتخارآفرینی‌ها در صحنه‌های ورزشی استمرار داشته باشد.

او درخشش جوانان ورزشکار استان را عامل شاد کردن دل مردم در کشاکش گرفتار ی‌ها و مشکلات دانست و گفت:کسب مدال طلای کشتی آزاد در مسابقات آسیایی توسط کشتی‌گیر سقزی علاوه بر افتخارآفرینی می‌تواند یک عامل انگیزشی برای دیگر جوانان و نوجوانان استان باشد.

استاندار کردستان گفت:از هر روش ممکن و با بهره‌گیری از هر امکانی ورزشکاران استان را مورد حمایت قرار می‌هیم و تلاش خواهیم کرد تا دغدغه آنان را در حوزه معیشت برطرف کنیم.

محمد مبین عظیمی در دیدار پایانی مسابقات منامه بحرین، حریف قزاق خود را با نتیجه هفت بر صفر شکست داد و با شایستگی تمام صاحب گردن آویز طلای قهرمانی آسیا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مدال آوران ورزشی استاندار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 

ایسنا/کردستان استاندار کردستان از راه اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه ای در استان خبر داد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که بر بام والیبال جهان ایستادند، اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله های افتخار سختی های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

استاندار کردستان گفت: استان کردستان به دلیل کمبود صنایع بزرگ، با مشکل نبود حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه‌اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

وی در ادامه: صندوق حمایت از ورزش حرفه ای با کمک از معادن بزرگ و صنایع بزرگ تا حدی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: مجموعه ای استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تاکنون نیز با توجه به ظرفیت های که داشته است به تیم های ورزشی کمک کرده است.

 استاندار کردستان در پایان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان با توجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور