Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان طی پیامی ۲۲ تیر روز حراست را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، متن پیام مجید شهیدی، مدیر کل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز حراست به شرح زیر است:

خدمت تمامی همکاران عزیزم در استان‌ها و حراستهای توابع، ضمن تبریک دهه ولایت، همکاران محترم حراست جایگاه ارزنده ای در حفظ امنیت و حراست از اموال سازمان و سرمایه های مادی و معنوی صیانت از اهداف و افراد سازمان و  به روز بودن دانش و اطلاعات کارکنان حراست، برخورد مناسب با سایر همکاران و به ویژه مراجعین و در نهایت حفظ کرامت انسانی از جمله وظایف مهمی است که در دستور کار این مرکز قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به پاس خدمات شایسته و تلاش های شبانه روزی شما پرسنل شریف حراست که در راستای تعالی سازمانی، مبارزه با فساد و تحقق اهداف حفاظتی و پیشرفت برنامه های حراست گام های موثری برداشته اید، تقدیر و تشکر نموده و از پیشگاه حضرت احدیت توفیق روز افزون برایتان آرزومندیم. امید است با اتکال به خداوند متعال و توجه ویژه حضرت بقیه الاعظم(عج) و به کارگیری همه توان و تجربیات خویش و با نصب العین قرار دادن تقوای الهی و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله) در مسیر اهداف متعالی و مقدس امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر اسلام، موفق و موید باشید.

با آرزوی سلامتی و توفیق خدمتگذاری صادقانه برای همکاران زحمت کش خدوم در حراست، امید است با انجام هرچه بهتر وظایف، رضایت مندی همکاران و ارباب رجوع که از اهداف متعالی و مقدس نظام جمهوری اسلامی می باشد را فراهم آوریم.

مجید شهیدی 

مدیر کل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حراست مجید شهیدی روز حراست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران