Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@22:38:24 GMT

ورود ۱۶ کشتی حمل غلات به بنادر اوکراین

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۵۱۶۱

ورود ۱۶ کشتی حمل غلات به بنادر اوکراین

، ۱۶ کشتی برای بارگیری غلات اوکراینی عصر روز سه شنبه ۲۱ تیر از دهانه بیستره آبراه دانوب در دریای سیاه عبور کردند. همچنین گزارش می رسد ۹۰ کشتی دیگر در نوبت هستند.

به گزارش ایران اکونومیست از تارنمای اوکراینی بابل، وزارت زیرساخت اوکراین خبر داد که بیش از ۹۰ کشتی منتظر نوبت خود برای ورود به بنادر اوکراین در کانال سولینا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع ۱۳۵ کشتی در حال ورود به کانال سولینای رومانی هستند.

ظرفیت و سازماندهی کار در این کانال به صورتی است که امکان ورود تنها چهار کشتی، یا در صورت لزوم، حداکثر هشت کشتی در روز را فراهم می کند. بنا به نوشته این وب سایت خبری اوکراینی، دولت اوکراین هم اکنون در حال مذاکره با رومانی و نمایندگان کمیسیون اروپا برای افزایش تعداد گذرگاه ها از طریق کانال سولینا است.

یوری واسکوف، معاون وزیر زیرساخت اوکراین افزود: در این شرایط و با در دسترس بودن مسیر از دهانه بیستر، انتظار داریم که ظرف یک هفته ازدحام کشتی‌ها در این منطقه برطرف شود و بتوانیم صادرات ماهیانه غلات را به ۵۰۰ هزار تن افزایش دهیم.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه پیشتر گفته بود که اگر کی‌یف بنادر خود را مین زدایی و صادرات محموله‌ها را از طریق بنادر تحت کنترل روسیه مانند بردیانسک و ماریوپل تضمین کند، مسکو عبور بدون مانع کشتی‌ها با محموله غلات اوکراینی را تضمین می‌کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اوکراین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد

غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: ۱۰۱ فروند کشتی محصول غلات به وزن ۲۸۱ هزار تن فروردین ماه امسال  در بندر امیرآباد تخلیه شد.

او افزود:این غلات شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: این کشتی‌ها توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد