Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@17:12:56 GMT

بیت‌کوین باز هم بی ارزش تر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۵۱۹۶

بیت‌کوین باز هم بی ارزش تر می‌شود؟

براساس گزارش بلومبرگ تحلیل گران معتقداند که این امکان وجود دارد که قیمت بیت کوین مرز روانی 10 هزاردلار را از دست بدهد و سقوط بیشتر این رمزارز دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ظاهراً ساکنان وال استریت انتظار دارند که وضعیت سقوط ارز دیجیتال بسیار بدتر شود. طبق گفته 60 درصد از 950 سرمایه گذار که به آخرین نظرسنجی MLIV Pulse پاسخ دادند، این توکن به احتمال زیاد به 10هزار دلار سقوط می کند و ارزش آن را تقریباً به نصف کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیت کوین صبح روز دوشنبه در نیویورک با 2.4 درصد کاهش به 20474 دلار رسید.

بر اساس داده های گردآوری شده توسط CoinGecko، از اواخر سال گذشته، حدود 2 تریلیون دلار از ارزش بازار ارزهای دیجیتال نابود شده است. سرمایه‌گذاران خرد نسبت به همتایان نهادی خود نسبت به ارزهای دیجیتال نگران‌تر بودند و تقریباً یک چهارم از بیت کوین به عنوان زباله یاد می‌کنند. سرمایه گذاران حرفه‌ای نسبت به دارایی های دیجیتال ذهن بازتری داشتند اما به طور کلی، این بخش همچنان یک مسئلۀ دو قطبی است: در حالی که حدود 28٪ از پاسخ دهندگان به طور کلی اطمینان کامل داشتند که ارزهای دیجیتال آینده امور مالی هستند، 20٪ گفتند که آنها بی ارزش هستند.

بیت کوین در حال حاضر بیش از دو سوم ارزش خود را از زمان رسیدن به نزدیک به 69000 دلار در نوامبر از دست داده است و از سپتامبر 2020 تا کنون به کمتر از 10000 دلار مبادله نشده است.

جرد مادفس، شریک تریب کپیتال، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر، می گوید: «در حال حاضر ترسیدن، نه تنها در رمزارز، بلکه به طور کلی در جهان، بسیار آسان است. او گفت که انتظارات برای کاهش بیشتر بیت کوین منعکس کننده "ترس ذاتی مردم در بازار" است.

سقوط کریپتو به احتمال زیاد فشار بیشتری بر دولت ها وارد می‌کند تا مقررات این حوزه را افزایش دهند. چنین نظارتی توسط اکثر پاسخ دهندگان مثبت تلقی می شود، زیرا می تواند اعتماد عمومی به ارز دیجیتال را بهبود بخشد و منجر به پذیرش گسترده‌تر در بین سرمایه گذاران نهادی و خرد شود.

بانک های مرکزی همچنین در حال بررسی توسعه ارزهای دیجیتال خود برای استفاده در پرداخت های دیجیتال هستند.

اد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda Corp که یک کارگزار ارز خارجی است، دربارۀ این موضوع تصریح کرد: «بیت‌کوین همچنان بخش‌های بزرگی از حوزه رمزنگاری را تامین می‌کند، در حالی که اتریوم در حال از دست دادن رهبری خود است».

انتهای پیام/

خبرنگار: زهراوجدانی 

 

 

 

 

 

 

منبع: bloomberg

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گزارش علم و فناوری سقوط بلومبرگ تحلیل گران بیت کوین رمزارز سقوط بیت کوین قیمت جدید بیت کوین قیمت بیت کوین امروز ارزهای دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فلاح دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، از دو پلتفرم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت ها توسعه پلتفروم ها و افزایش ضریب نفوذ ارکان پلتفرم ها در بخش های مختلف جهش گونه باشد، گفت: ظرفیت های بالقوه ای که در توسعه زیرساخت ها با سیاست های کلان توسعه یافته، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش ها در مازندران به دنبال آن هستیم که فعالان اقتصادی در حلقه های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، افزود: در این نمایشگاه از دو پلتفورم در حوزه گردشگری و مرکبات رونمایی شد.

فلاح ادامه داد: پلتفرم «هفت گالری» برای حوزه صنایع دستی و ارکان تامین کننده صنایع دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و پلتفرم «ایران تراول» در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.

این مسئول یادآور شد: این پلتفرم ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

کد خبر 6092673

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • ویدیو/ سقوط موج ارز؛ کف بازار دلار چه خبر است؟
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید