Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@15:04:58 GMT

آمریکا بازهم به تیم ملی ایران ویزا نداد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۵۴۸۸

بعداز عدم صدور  ویزا برای تیم ملی کشتی ایران با وجود داشتن دعوتنامه از فدراسیون این کشور، چندین تیم دیگر کشورمان هم اجازه ورود به خاک آمریکا را پیدا نکردند اما حالا تیم موی تای ایران هم تحریم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که رقابت‌های موی‌تای "ورلد گیمز" از روز جمعه هفته جاری به میزبانی آمریکا آغاز خواهد شد، به دلی صادر نشدن  روادید از سوی آمریکایی‌ها، ملی‌پوشان کشورمان از حضور در این مسابقات بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایمان غیاثوند مدیر تیم‌های ملی موی‌تای در این خصوص به ایرنا، گفت: سه ملی‌پوش موی‌تای ایران، روز پنجشنبه هفته گذشته راهی ارمنستان شدند تا با حضور در سفارت آمریکا در ایروان، امور مربوط جهت دریافت روادید را انجام دهند. 

وی ادامه داد: فاطمه نصیری، نادیا اعتمادمقدم و حمیدرضا کردآبادی سهمیه حضور در بازی‌های جهانی آمریکا را از سوی فدراسیون بین‌المللی موتای کسب کرده بودند. تمام اقدامات برای گرفتن ویزا از سوی فدراسیون انجام شده بود و موی‌تای‌کاران کشورمان ضمن حضور در سفارت آمریکا در ارمنستان، منتظر صدور ویزا بودند که به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها ویزا صادر نشد و عملا دیگر فرصتی برای حضور نمایندگان ایران در این بازی‌ها وجود ندارد. 

مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تصریح کرد: پیش از نیز آمریکایی‌ها از دادن ویزا به ملی پوشان تیراندازی با کمان، کاراته و چند رشته دیگر خودداری کردند تا با بدعهدی تمام، فرصت مدال آوری در این رویداد مهم و معتبر را از ملی کشورمان سلب کنند. 

وی تاکید کرد: موی تای ایران از قدرت‌های این رشته به حساب می‌آید و مطمئنا در صورت حضور نمایندگان کشورمان در این مسابقات، شاهد افتخارآفرینی و حضور قدرتمندانه آنها در مقابل حریفان بودیم. متاسفانه آمریکای میزیان، با دخالت دادن سیاست در ورزش، به صورت آشکار منشور المپیک را نقض کرد و اعتبار این رویداد را زیر سئوال برد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ ویزای آمریکا تیم ملی ایران تحریم ایران مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم

حضور قاری نوجوان کشورمان و احسان یاسین، خواننده، در کشور تونس و اجرای قطعات به زبان عربی در دفاع از فلسطین با استقبال مردم این کشور مواجه شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی زنده در شبکه قرطاج تونس با یکی از مشهورترین مجریان تلویزیونی این کشور و با حضور محمود پاک‌نیت، بازیگر نقش حضرت یعقوب (ع)؛ مهوش صبرکن، بازیگر نقش کالی ماما ندیمه زلیخا در سریال یوسف (ع)؛ احسان یاسین، خواننده کشورمان؛ سید علی فیاضی، قاری قرآن نوجوان از اصفهان و نیز رایزن فرهنگی کشورمان در تونس در این برنامه قاری قرآن نوجوان به طور زنده قرآن کریم و احسان یاسین دو قطعه موسیقی اجرا کردند.

.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری نوجوان کشورمان در مسابقات قرآن تونس یکی از برنامه‌های مهم در این ایام بود. در این مدت همچنین احسان یاسین خواننده جوان کشورمان، به دعوت کشور تونس عازم این کشور شده است.

همزمان با حضور قاری منتخب کشورمان در کشور تونس، هفته فرهنگی ایران با نمایش فیلم ملک سلیمان نبی و میزبانی از دو تن از بازیگران آن برگزار شده است.

 

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

 

احسان یاسین در این رویداد فرهنگی، با قطعات معنوی و موسیقایی در حمایت از آرمان فلسطین کنسرت اجرا کرد که با استقبال خوب حاضران مواجه شد. هفته فرهنگی ایران فرصتی دوباره برای آشنایی نخبگان فرهنگی دو کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • مهاجرت با ویزای جعلی