Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، میلاد کی‌مرام، بازیگر سینما و تلویزیون صحنه پاس گل آزمون به طارمی در دیدار مقابل امارات را در استوری اینستاگرام شخص‌اش درحالی منتشر کرده که این روزها رابطه برخی ملی‌پوشان با یکدیگر درخصوص ماجرای اسکوچیچ شکراب شده است. کی مرام عنوان این ویدیو را «ترسناکترین خط حمله آسیا» انتخاب کرده و جالب اینکه مهدی طارمی این استوری بازیگر سینما را بازنشر کرده تا به نوعی از بهبود رابطه خود با سردار آزمون خبر داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سردار آزمون به همراه چند بازیکن دیگر تیم ملی با انتشار یک استوری خواستار ادامه حضور دراگان اسکوچیچ شدند و ساعتی بعد چند بازیکن دیگر تیم ملی، این با اعلام برائت از موضع این نفرات، اظهارنظر دیگری را انجام دادند.

سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر تاکید کرده بود مهدی طارمی، دوست صمیمی اوست و هرگز به او «دروغ نمی‌گوید».

پس از آن به نظر سردار و طارمی با یکدیگر صحبت کردند و این مسئله حداقل برای آنها تا حدی حل شد و حالا یک روز پس از صحبت‌های آزمون، طارمی به این شکل رابطه خوب خود با مهاجم لورکوزن را نشان داده است.

این نخستین واکنش مهدی طارمی به اتفاقات تیم ملی پس از استوری جنجالی است. طارمی در این روزها ترجیح داده سکوت کند و به درخواست برای مصاحبه نیز فعلا پاسخ منفی بدهد.

کد خبر 690113 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم سردار آزمون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم سردار آزمون سردار آزمون مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)