Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر مختاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت  ۱۶۵ پرونده احتکار تشکیل و نیز  ۲۵۶ واحد صنفی کوچک و بزرگ در استان پلمب و  پلاکارد در ۹۳ واحد به عنوان متخلف اقتصادی نصب شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از موارد شاخص به پلمب سه فروشگاه زنجیره ای در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه در این مدت یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ و معروف در اصفهان به علت استفاده از تخفیفات غیرواقعی در تطبیق بهای درج شده روی کالاها با نرخی که به عنوان اتیکت پرداخت وجود داشته به  ۲میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال جریمه و همچین نصب پلاکارد به عنوان متخلف و پلمب به مدت یک هفته محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مختاری کشف انبار مواد اولیه روغن به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان،کشف فولاد به ارزش  ۲۵۰ میلیارد تومان،کشف گندم به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان و عرضه خارج از شبکه روغن موتور به ارزش ۲۳۰ میلیارد تومان را از دیگر موارد شاخص کشف شده در این مدت اعلام کرد.

وی همچنین به کشف یک انبار قاچاق کالا شامل لوازم خانگی، لوازم یدکی و انواع کفش در یک مرکز آموزشی در شمال غربی اصفهان اشاره کرد و گفت: پس از بررسی و تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه و انجام استعلام قانونی  و بابررسی مجموع اوراق و محتویات، متهم پرونده علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغی بالغ بر ۶ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

برچسب‌ها اصفهان قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی اصفهان قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی احتکار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه در راستای نظارت و کنترل بر عملکرد اصناف ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مدت ۲ روز از ۱۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان رودسر بازدید کردند، گفت: در این بازرسی‌ها از ۳۱ واحد صنفی تعهد گرفته وبه ۵۲ واحد صنفی هم تذکر داده شد.
وی همچنین افزود: برای ۱۱ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده ۱۷ قانون نظام صنفی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد